וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: כריסטון ייעדר חודש וחצי, טיי מקי וקורי פישר במשא ומתן

14.12.2018 / 11:24

מכה נוספת לעולה החדשה: אחרי שאיבדה את טראוויס ווריק לשלושה שבועות, התברר כי גם הרכז המצוין יושבת לתקופה ממושכת בגלל קרע בשריר הארבע ראשי. שני הרכזים מועמדים להחליפו

one

ההפסד הביתי הדרמטי אמש (חמישי, 84:81) למכבי ראשון לציון הוא רק חלק מהצרות שאיתן נאלצת הפועל באר שבע להתמודד בימים אלה. לאחר שאיבדה את טראוויס ווריק לשלושה שבועות, ספגה הקבוצה מכה נוספת כשהתברר כי סאמג'ה כריסטון סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ויושבת לחודש וחצי מהמגרשים.

בעקבות כך, איבדה באר שבע למעשה את שני הגארדים המובילים שלה בתקופה קריטית, מאחר שמלבד משחקי הליגה היא תתמודד בעוד שבע וחצי נגד עירוני נס ציונה בשמינית גמר גביע המדינה. האדומים החלו בחיפושים אחר זר חלופי, בכוונה להחתימו על חוזה זמני למספר שבועות עד שהסגל יתיישר בחזרה.

שני המועמדים המובילים, שעימם באר שבע נמצאת במשא ומתן, הם טיוויין מקי וקורי פישר, ובקבוצה מאמינים שאחד מהם יחתום.

מקי (32, 1.88) מכיר היטב את הליגה הישראלית. ב-2015 היה בין הגורמים המרכזיים לזכייה הראשונה של הפועל ירושלים באליפות, ואשתקד שיחק בהפועל תל אביב. לאחרונה הוא שוחרר משולה הצרפתית.

פישר (30, 1.88) שיחק בעבר בבדאלונה, ציבונה זאגרב וריטאס וילנה, וגם הוא פתח את העונה הנוכחית בצרפת, כשהופיע בפרובאנס.

כריסטון (26, 1.90) הרשים מאוד מאז פתיחת העונה והעמיד עד כה ממוצעים של 18.8 נקודות, 2.1 ריבאונדים וארבעה אסיסטים למשחק. הוא היה בשיאו דווקא נגד הקבוצות הבכירות בליגה: 31 נקודות מול הפועל ירושלים (20 במחצית הראשונה), 24 מול הפועל חולון ו-18 נגד מכבי תל אביב. השבוע, במשחק מול עירוני נהריה, הספיק לקלוע 10 נקודות בתשע דקות לפני שנפצע.

* מיקי גורקה שפוטר לאחרונה מעירוני נהריה, קרוב לחתימה במכבי רחובות מהליגה הלאומית.

שחקן הפועל באר שבע סמאג' כריסטון. דני מרון
יחסר מאוד. כריסטון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully