וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הקבוצה נקנסה ב-7,500 שקלים בעקבות השלכת מצתים

12.12.2018 / 17:59

הזהובים הועמדו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של הקהל, מנהל הקבוצה כפיר אדרי אמר: "מתקשה להבין איך חברת האבטחה לא תפסה את האשמים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

בני יהודה עמדה לדין היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה ונקנסה ב-7,500 שקלים. בנוסף, נקבע לה קנס של 10,000 שקלים על תנאי לשנה הקרובה על כל הרשעה נוספת בעקבות השלכת חפצים למגרש.

האישום הגיע לאחר משחק ההפסד 3:1 למכבי תל אביב בשבת האחרונה, אז ארבעה מצתים הושלכו לעבר שחקן מכבי תל אביב מיציע האוהדים של בני יהודה. מנהל הקבוצה כפיר אדרי הודה בהתרחשות האירוע ואמר בבית הדין: "ניסינו אחרי המשחק לאתר את המשליכים באמצעות המצלמות, אבל לצערי לא הצלחנו. אנחנו מגנים את האירוע, והחל מהשבת יועמדו שתי מצלמות מול היציע על מנת למנוע מאירוע כזה לחזור על עצמו".

בהחלטת הדיין, עו"ד גיורא לנדאו, נכתב: "אין מחלוקת בדבר קרות האירוע ולמרות התרשמותי מכוונותיו הטובות של נציג הנאשמת, מבחן התוצאה הוא הקובע בבית הדין. כמו כן, יצויין כי זו ההרשעה השנייה של הקבוצה העונה בעקבות השלכת כספים". כאמור, הקנס שישלמו הזהובים עומד על 7,500 שקלים, וכן עונש על תנאי בסך 10,000 שקלים.

עוד בנושא

מ.ס אשדוד רוצה את ערן לוי, גם יוסי בניון על הכוונת
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully