וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה החמיא לעלי מוחמד: "לא כל יום רואים שחקנים כאלה"

9.12.2018 / 22:43

עוזר מאמן נתניה אחרי הניצחון על חדרה: "נעבוד על החלק ההתקפי". אביטן: "כולם היו חותמים על לסיים את הסיבוב במקום השלישי"

שחקן מכבי נתניה פאטוס ב'ציראי חוגג. שלומי גבאי
סידר לנתניה שלוש נקודות. פאטוס בצ'יראי/שלומי גבאי

מכבי נתניה סגרה היום (ראשון) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 0:1 ביתי על הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-13. החלוץ פאטוס בצ'יראי קבע את תוצאת המשחק עם שער מוקדם כבר בדקה השלישית, וקבוצתו עלתה למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 18 נקודות. למרות שהתחילה את הסיבוב בצורה איומה, נתניה סיימה אותו בצורה רגועה בחלק העליון והיא בהחלט יכולה להיות אופטימית לקראת העתיד.

עוזר המאמן שי ברדה אמר בסיום: "סיימנו שבוע לא פשוט עם חמש נקודות, חדרה קבוצה טובה מאוד. רצינו לסיים את המשחק יותר מוקדם, לא הצלחנו להבקיע וצריך לתת מילה טובה לשוער שלהם. נצטרך לעבוד על זה ולתקן את זה. עלי מוחמד? שיישאר בנתניה כמה שיותר זמן. הוא שנה רביעית איתנו, רק שימשיך ככה, לא רואים כל יום שחקנים כאלה".

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. שלומי גבאי
מרוצה משחקניו. ניסו אביטן/שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן: "אנחנו לא מרוצים כשלא מנצחים. עשינו הכל חוץ מלשים את הכדור ברשת. שלחנו את כל הכלים ההתקפיים וניסינו לחזור למשחק. קשה לרדוף אחרי היריבה, השער בדקות הראשונות הקשה עלינו. השחקנים נתנו את הכל והשתדלו מאוד, אין לי טענות אליהם. אנחנו מוציאים את המקסימום מהסגל הזה, אנחנו מרוצים מהתוצאות. אם היו אומרים לנו שנסיים את הסיבוב במקום השלישי, כולם היו חותמים על זה".

על השוער המחליף עומר חנין, שרשם משחק טוב בשער: "מגיע לו, הוא עשה משחק טוב והוא ילד מוכשר שעובד קשה. ינואר? השאיפה היא לשמור על הסגל בשלומותו, אבל יכול להיות שהמציאות תכתיב דברים אחרים. יש הרבה סימני שאלה סביבנו, מקווה שהכל יתבהר בקרוב".

עומר חנין הוסיף: "אני מתכונן לכל משחק כאילו אני משחק, אז כשהודיעו לי שאני משחק הגעתי מוכן. שמח שהיה לי משחק טוב, חבל לי שלא הצלחנו לנצח, מאוד רציתי לנצח במשחק הבכורה שלי בליגת העל. אני מרגיש שאני בשל לשחק בליגת העל ובהפועל חדרה, אבל ניסו הוא המאמן והוא קובע. מקווה ששבוע הבא ננצח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully