וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פול גולדשמיט עובר לסנט לואיס

6.12.2018 / 15:44

טרייד משמעותי ב-MLB, כשאריזונה תעביר את שחקן הבסיס הראשון הכוכב שלה לקרדינלס. גם קורבין עוזב את הדיאמונדבקס לאחר שחתם בוושינגטון. יובאלדי חוזר לבוסטון

פול גולדשמיט הוא אחד משחקני הבסיס הראשון הטובים ב-MLB, ובעשור האחרון הפך לפנים של אריזונה. כעת הוא ינסה להצעיד את סנט לואיס קדימה, לאחר שהועבר הלילה (בין רביעי לחמישי) לשורת הקרדינלס. גולדשמיט בן ה-31 יגיע תמורת המגיש לוק וויבר, התופס קרסון קלי והאינפילדר אנדי יאנג. גולדשמיט היה אולסטאר בשש השנים האחרונות, כשגם בעונה החולפת, הבינונית במושגים שלו, חבט ב-29 אחוזים ל-33 הומראנס ו-83 הכנסות רצים.

פול גולדשמיט שחקן אריזונה דיאמונדבקס. AP
התחלה חדשה בסנט לואיס. גולדשמיט/AP

שחקן אחר שעוזב את אריזונה הוא המגיש פטריק קורבין, שסגר בוושינגטון על חוזה של 140 מיליון דולר ל-6 שנים. קורבין בן ה-29 לא הועבר בטרייד, אלא היה שחקן חופשי. 2018 הייתה עונתו הטובה בקריירה, כשסיים אותה עם ERA של 3.15 ומאזן 7:11. הוא יצטרף ברוטציה למקס שרצר ולסטיבן שטרסבורג.

בוסטון החזירה לשורותיה את המגיש נייט יובאלדי, אותו צירפה במהלך העונה שעברה וקיבלה ממנו תמורה נאותה בפלייאוף. גובה העסקה: 4 שנים על 70 מיליון דולר.

במהלך החודש צפויים להיסגר עסקאות עם שני השחקנים החופשיים החמים יותר, ברייס הארפר מוושינגטון ומני מצ'אדו מלוס אנג'לס דודג'רס. שמות מעניינים נוספים הם איי ג'יי פולוק מאריזונה, דאלאס קייקל מיוסטון והקלוזר קרייג קימברל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully