וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב, הניסוי שנכשל: סיכום מחזור 11 בליגת העל

ככל שבלם הפועל תל אביב צבר שערוריות, בהנהלה ובצוות המקצועי התעקשו עליו ונלחמו עליו. אחרי הפנדל מול נתניה הגיע הזמן לוותר, ולשחרר. סיכום המחזור של אורן יוסיפוביץ, כולל: קללת שחקן העונה של באר שבע, מחדל שער 4 ברמת גן והאם זה המחזור המשוגע בתולדות הליגה?

יוסי ציפקיס

מודה: נגמר לי האוויר, אבל זה לא היה קשור לזה.

זה היה משחק רביעי או חמישי בכדורגל השכונתי אליו הוזמנתי - יותר בשביל החברה מאשר היכולת. חמישה על חמישה, דשא סינתטי, מגרש קטן, העיקר לזוז, אני ממילא אורח, כל השאר עובדים באותו המקום. ברור שרציתי לנצח, אבל יותר ליהנות. בשבילם, שלמחרת הבוקר יתראו בעבודה ועוד באותו הלילה, רחמנא לצלן, יתקוטטו אולי בקבוצת הוואטסאפ, זה היה הרבה יותר חשוב. ובאחת ההתקפות של הרעים, ואני מזכיר - זה היה משחק רביעי או חמישי ולא היה לי אוויר - ניסיתי לעצור שחקן על ידי שליחת הרגל אחורה, עם העקב.

אם התיאור לא מספיק ברור, זה היה נראה בערך ככה:

אדי גוטליב מכשיל את אביב אברהם. צילום מסך
אדי גוטליב מכשיל את אביב אברהם/צילום מסך

לזיכרוני, לא גרמתי לפנדל מטומטם - פספסתי את הרגל של היריב וגם את הכדור. זה אפילו לא נגמר בגול, אבל הבחור שהזמין אותי לכדורגל רתח עליי. על הזלזול. כאמור, רציתי לנצח - מי לא רוצה לנצח? - אבל עבורו זה היה חשוב יותר. מאז, לא שבאתי יותר מדי, אבל אני מפחד לעשות מהלך כזה. אדי גוטליב, כך נראה, לא מפחד מכלום.

עוד בנושא

לפחות החיוך חזר: הפועל תל אביב תלויה בעומר דמארי
צפו בתמונות מאימון החזרה של יצחק אספה למ.ס אשדוד
איינבינדר בכה בחדר ההלבשה של בית"ר: "כולם פה זבלים"

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully