וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: קלינגר לא פרסם סגל, האם ורד יפתח?

1.12.2018 / 21:20

הקפטן התאמן לסירוגין ולא ברור האם ייכלל בהרכב, המאמן החליט לדחות את פרסום ה-18 למשחק ברמת גן (א', 20:15, ספ' 1). קורצקי: "אסור להפסיד בשום פנים ואופן"

מחזור 11הסתיים02/12/2018
הפועל רעננה
  • תומר (63)
  • תומר (71)
  • תומר (72)
1:2
  • (83) בריהון
בית"ר ירושלים
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל רעננה

בהפועל רעננה מתייחסים למשחק הבית נגד בית"ר ירושלים כאל אחד המשחקים הכי משמעותיים העונה. במועדון אמרו לקראת המשחק: "בית"ר לחוצה וזה ישפיע עליה, נצטרך להיות במיטבנו ולנצל את החולשות של בית"ר בעיקר בצד ההגנתי ולהבקיע". עמנואל אמבולה וטל איילה הפצועים ייעדרו, כמו גם שניר שוקר המורחק.

מנחם קורצקי אמר: "השבוע האחרון היה שבוע האימונים הכי טוב מאז פתיחת העונה. אני מרגיש שהשחקנים מוכנים ויודעים את המשמעות של המשחק הזה, מבחינתנו זה משחק העונה ואסור לנו בשום פנים ואופן להפסיד. החזרנו לשחקנים את הביטחון והחדרנו בהם אמונה, כי אנחנו באמת מאמינים בהם וביכולת שלהם לעמוד בכל המטרות שהצבנו להם השנה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. דני מרון
"שבוע האימונים הכי טוב העונה". קורצקי/דני מרון

בית"ר ירושלים

המאמן ניר קלינגר החליט כי רק מחר בבוקר יודיע לשחקנים מי ה-18 שיהיו בסגל למשחק מול הפועל רעננה באצטדיון רמת גן (ראשון, 20:15, ספורט1). המאמן לוקח בחשבון כי שחקן או שניים שהיו חולים היום לא ירגישו טוב גם מחר, ולכן יחליט רק בבוקר לגבי ה-18.

בנוגע להרכב של בית"ר, עדיין לא ברור אם עידן ורד יהיה בו. הקשר התאמן לסירוגין השבוע ואם לא יחוש בטוב אז אנתוני וארן או יעקב בריהון יפתחו במקומו באגף שמאל. קלינגר לא תרגל הרכב היום ועשה שינויים במהלך השבוע כדי ליצור מתח בין השחקנים. בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים: טל בן חיים וטל כחילה יפתחו כבלמים ואילו דוד קלטינס ושמואל שיימן כמגנים. מיקי סירושטיין ואור אינברום הפצועיים ייעדרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טל כחילה, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ההגנה ממשיכה יחד. טל כחילה/ברני ארדוב

טריוויה

* 17 משחקים נערכו עד כה בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) והפועל רעננה עדיין מחפשת ניצחון ראשון אי פעם על בית"ר ירושלים. בית"ר ניצחה ב-14 מפגשים מתוך ה-17, כולל כל 10 האחרונים.

* ומה משותף לשלושת המפגשים היחידים בהם רעננה הצליחה לחלץ תיקו? בכולם מנחם קורצקי עמד על הקווים. בפעמיים הראשונות כמאמן רעננה בעונת 2013/14 ובפעם האחרונה כמאמן בית"ר עונה לאחר מכן, ב-0:0 בטדי בדצמבר 2014.

* בית"ר ספגה בכל 15 משחקי הליגה האחרונים שלה ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה (23 שערי חובה). השער הנקי האחרון היה ב-0:1 בחוץ על הפועל חיפה ב-23 באפריל.

* הפועל רעננה כבשה בכל שמונת משחקי הבית האחרונים שלה - מרחק של משחק מהשוואת שיא המועדון (סוף עונת הירידה ב-2009/10 ותחילת עונת 2013/14).

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: רמת-גן
קהל: 3500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully