וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: זובאס ייעדר כשלושה שבועות, אבוקסיס ימשיך את המומנטום?

29.11.2018 / 12:03

השוער הליטאי נפצע במשחק הנבחרת ויחמיץ את המשחק מול סכנין בשבת. המאמן מחפש ניצחון רביעי רצוף מול האקסית: "תמיד תישאר לי פינה חמה"

בני יהודה, שהיתה בתקופה נהדרת לפני הפגרה, ספגה מכה די רצינית בהכנות שלה לקראת משחק הליגה בשבת נגד בני סכנין, האקסית של יוסי אבוקסיס. אמיליוס זובאס השוער הליטאי המצוין של הקבוצה סובל ממתיחה בינונית ברצועה הפנימית ויעבור בדיקות נוספות כדי לאמוד את חומרת הפציעה, אך ההערכה הראשונית היא שהוא ייעדר כשלושה שבועות לפחות. יונתן שבי השוער השני יפתח במקומו.

אבוקסיס ערך היום מסע"ת לקראת המשחק והתייחס לפציעה של זובאס: "יש לנו בעיה עם זובאס בברך, הוא קיבל איזושהי מכה בנבחרת ואנחנו מחכים לראות מה יקרה". על היריבה בשבת: "לסכנין יש שחקנים גם בחלק הקדמי, גם במרכז המגרש, גם בהגנה, גם שוער מעולה וגם מאמן. בסך הכל זאת קבוצה באמת טובה עם הרבה שחקנים מצוינים ויכולת אישית. אמנם בכמה משחקים לאחרונה הם היו פחות טובים, אבל יש שם כמה שחקנים איכותיים ותמיד תישאר לי פינה חמה בלב בשבילם".

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. ברני ארדוב
חיסרון משמעותי. זובאס/ברני ארדוב

גם הקפטן איציק עזוז דיבר: "אני חושב שהסיכויים שלנו מול סכנין הם 50-50. זה משחק בית שלנו, עם הקהל שלנו, אנחנו נרצה להמשיך את הדרך שלנו ואנחנו רוצים להביא שלוש נקודות. זה לא יהיה פשוט, אבל זאת המטרה. זה עדיין מוקדם בשלב הזה של העונה לדבר על פלייאוף עליון. כמובן רואים שהכיוון הוא חיובי, ואם זה ימשיך ככה אז כן נרצה להיות קבוצת פלייאוף עליון".

בני יהודה נמצאת בכושר נהדר. היא ניצחה בשישה מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה וממוקמת שנייה עם 19 נקודות ב-10 מחזורים. המשחק של סכנין יעמוד בסימן הופעת הבכורה של המאמן החדש עמיר תורג'מן שייאלץ להסתדר מעתה ללא כוכב הקבוצה הפצוע פיראס מוגרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully