וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מוכנה לדרבי, שרון מימר: "ההגמוניה בעיר התהפכה בשנה שעברה"

29.11.2018 / 11:28

"יהיה מאבק, זה בטוח". הפועל חיפה מתכוננת לקרב מול הירוקים (שבת, 21:00), מימר זוכר איך בעונה שעברה יחסי הכוחות בעיר התהפכו: "הפועל חיפה הוכיחה בשנה שעברה שזה לא עוד מועדון בישראל"

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
התחיל טוב, איך זה יימשך? מימר/לילך וייס רוזנברג

"יש לי שחקנים מוכשרים שמוכיחים בכל אימון שהם גברים", כך אמר היום (חמישי) מאמן הפועל חיפה שרון מימר, שקבוצתו מתכוננת לדרבי החיפני הגדול בשבת (21:00). אחרי העזיבה של ניר קלינגר, הפועל חיפה פתחה את עידן שרון מימר עם ניצחון, אבל חזרה לסורה במחזור האחרון עם הפסד 2:0 לבני יהודה. כעת האדומים מקווים לחזור למסלול הנכון, כשגם הם יודעים: אין כמו ניצחון בדרבי כדי לעלות על דרך חדשה. בשנה שעברה זה הלך מצוין, האם גם השנה? כ-1,500 כרטיסים למשחק נמכרו כבר לאוהדי הפועל חיפה, שממחישים שגם הפעם יגיעו בהתלהבות למאבק העירוני.

"הפועל חיפה הוכיחה בשנה שעברה שזה לא עוד מועדון בכדורגל הישראלי, וככה אנחנו מרגישים", אמר היום מימר, "אנחנו לא מתעסקים במה שאומרים בחוץ. ההגמוניה התהפכה בשנה שעברה, ורוב השנים מכבי חיפה היה המועדון כמעט הכי גדול בארץ. השנה הפועל חיפה התחילה פחות טוב את העונה ונצטרך דרך הדרבי לחזור להיות שווים בין שווים לליגה. יהיה קרב, זה בטוח".

מימר עדכן לגבי הפצועים: "אני מקווה שיחזרו כולם ויהיו כשירים. אין לנו חשש מהשבוע העמוס. משחק אחד לא יוריד אותנו. נעשה את המקסימום להחזיר את הפועל חיפה למקום שראוי לה. כולם בינואר רוצים לחזק את הקבוצה ואנחנו גם חושבים על שחקנים. נעבור את השבוע הקרוב ונקדם עניינים.

לדברי המאמן, "בשני משחקים שהייתי הבאנו את היריבות למינימום של מצבים. היינו די מאורגנים וזה מה שנעשה גם נגד מכבי חיפה. אנחנו לא מתעסקים במה שהיה ולא במה שיהיה אלא בכרגע. שטקוס? ברור לכולם ששטקוס חלק מאוד חשוב לקבוצה ויש לו קרדיט גדול בהצלחה של שנה שעברה. לגבי מה יהיה בהמשך אנחנו לא מתעסקים בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully