וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורדתי 100 קילו ב-200 ימים, בלי ניתוח ובלי סמים": ירון ברלד בפודקאסט "הפודיום"

ירון ברלד התארח בפודקאסט "הפודיום" וסיפר על המגה-דיאטה ("כח הרצון זה הדבר שאני הכי אוהב אצלי"), התפריט החדש והנדיר, 18 שנות "גיהנום" שנגמרו בזכות "בובה של לילה" והחיקוי של איזי שרצקי. ראיון מצחיק ועצוב

ירון ברלד. ניר פקין
הרבה כוח רצון. ירון ברלד/ניר פקין

בדיוק כשנשאל על הדיאטה - הורדת 100 קילוגרם ב-200 ימים - השעון המעורר של ברלד צלצל. ככה זה, כל שעתיים, כי יש משהו ספציפי לאכול או לשתות.

"הורדתי הכול, בלי ניתוח, בלי סמים. סמים אני לא עושה 10 שנים ולא אלכוהול, מגיל 33. כבר עשר שנים סחי. ומאז הצלחתי - מאז שהפסקתי. לפני זה הייתי עושה יופי-יופי. אני נמנע ממלא דברים. להוריד 100 קילו ב-200 יום בלי ניתוח, בלי סמים - לא יודע אם בעולם מישהו עשה את זה. הרבה עושים עם ניתוח, ואני מעריך, כל הכבוד, אבל זה כמו שתשווה בין סטף קרי לנניקשווילי בזריקה לסל. זה קשה פי מיליארד. 18 שנה לקח לי לפרוץ, ואותו הדבר פה. אני אוהב את כח הרצון הזה, זה הדבר שאני הכי אוהב אצלי. בריאות זה הכי חשוב בעולם, ואהבה עצמית אמיתית לכוח הרצון שלי"

ברלד מדבר על הכול: האזינו לפודקאסט

אז איך זה קרה?

"ב-18 ביולי הייתי בסרט 'מבצע ביצה' עם יהורם גאון. יהורם הביא לי טילון ואז עוד אחד, והרגשתי שעוד שנייה אני מתפוצץ. בשנייה אחת החלטתי. יום למחרת באתי עם טונה, אוכל כל שעתיים. יש צילומים? עוצר הכול, אין דברים כאלה, כוכב על בהוליווד לא עושה ככה. עוצר הכול, רב עם כולם, אוכל, אני פסיכופת. וכשאתה שוקל 180 קילו ומתחיל עם זה - הר אדם אוכל מלפפון ועגבניה - זה נראה שזה לא עובד. אבל אני כל הזמן חשבתי יום ביומו וקדימה, ביחד. רואה את האידיאל, את מה שאני רוצה לראות. היום אני 79 קילו, הייתי 180.

"הפטנט שלי - לבן-אדם יש מכסת עייפות ומכסת רעב. אם אתה יכול למלא את מכסת הערב, לשקר, ולהרגיש שבע, אז הצלחת. זה בגדול הפטנט שלי. ומה שאני עושה: כל שעתיים אוכל טונה במים, עגבניה, מלפפון, חזה עוף מן הצומח ופרוסת לחם. כל שעתיים - רק את זה. בין לבין פפסי מקס עם קרח, שזה הרע במיעוטו, סודה, שזה גם ממלא, ומים. רק את זה. אין כלום. ומתאמן כל יום, 10 חזה, 10 יד קדמית, 20 בטן. כמו רובוט. כל יום אותו הדבר. לא מנסה לשחק עם זה. אותו דבר כל הזמן. כל שעתיים. הנה השעון צלצל והייתי צריך כבר לאכול.

"יש שלוש זרועות: אוכל, כוח, אירובי. אירובי זה 2-3%; כוח זה 7%, ואוכל 90%. עדיף להשקיע באוכל. למדתי את הנושא. אני מאמין שכל בן אדם בעולם יכול בקלות להרזות. אני פאקינג לא רעב. בן אדם מוריד חצי קילו ביום, בלי להיות רעב. בלי סמים. בלי אלכוהול. בלי הימורים. בלי בנות בעייתיות. בלי בזבוזים. כל מה שיש בו יותר שלילי מחיובי - הורדתי".
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"שקלתי 180 קילו" - ברלד בקטע היוטיוב המפורסם על רגב פנאן

על התקופה הארוכה והמייאשת של לפני הפריצה

"סיפרתי על זה בעבר אבל אף פעם לא כמו שצריך. על 18 השנים שעברו עד שהצלחתי. הייתי מגיע בערב חובבים, בגיל 18, ביום שלישי, ואז ביום רביעי, וביום חמישי אתה עולה לכמה דקות, ושישי, אולי, אם עובר מספיק זמן. ככה, תעשה חשבון.

"חודש, חודשיים, שלושה חודשים, ארבעה חודשים, חמישה חודשים, שבעה חודשים, שמונה חודשים, תשעה חודשים, חובבים, מופיע, עברה שנה שנתיים. שלוש. ארבע. וכלום. חמש. שש שנים. כלום. שבע שנים, אני כלום. שמונה שנים, אני כלום. שמונה שנים! תשע שנים. עשר שנים - שבוע ועוד שבוע, 11 שנים, 12, 13. וכל שנה - שנה של גיהינום. 14, לא מצליח, לא כלום. 15, לא מצליח, לא כלום. על ה*ין שלי שאנשים משתעממים מהקטע הזה, אבל שיבינו: פה אתם משתעממים, אבל אצלי כל שנה היתה עולם.

"16. 17. אחרי 18 שנה אלי בן דוד לקח אותי ל"בובה של לילה". אחרי 18 שנה. אנשים לא מבינים בכלל. זה יותר מכלא, כי היה לי רצון גבוה ולא קורה הדבר. זה אסון, כמו כלא, כמו מאסר עולם. אז היה לא קל ואני חושב שגם בהוליווד לא ראיתי מישהו 18 שנה, ככה. 18 שנה של גיהינום. גיהינום.

"בגיל 36 פרצתי. אנשים לא מבינים שאלו שנים שעברו באמת. זה לא סתם. כל שנה וכל שבוע וכל חודש אתה חושב 'הנה זה קורה'. אתה יודע מה, זה לא כמו היום, בן אדם בטלפון, מהשירותים מיליון צפיות. אכלתי את כל הלקרדה, עד הסוף, שכבתי על כל הגדר. כל פעם - סערת נפש. 18 שנה. אנשים מתאבדים, ברמות כאלה. עברתי אסון, גיהנום, שנאה. גם עכשיו שונאים אותי".

"בגיל 36 גרתי בדירה של 500 שקל בחודש, מלונה בקיבוץ גלויות. ועדיין המשכתי. זה גם טירוף. עד שאני לא מצליח. זה חולה נפש. ותסתכל, בספורט, דג'וקוביץ' או פדרר - כולם חולי נפש. כל ספורטאי שלוקח את זה עד הסוף - ג'ורדן, סטף קרי - הם חולי נפש. בקטע טוב. ואני עדיין מופיע, חולה נפש"

על הצ'אנס שסוף סוף קיבל

"אלי בן דוד התקשר אליי אחרי 18 שנה של כלום ואמר לי 'אני עושה תוכנית, רוצה אותך, בוא תשב בקהל, תצחק ונראה'. אני אמרתי 'סבבה, להיות ליד הצלחת'. הוא שם מיקרופון ואני הייתי הקהל. שתבין. בפרק השלישי אלי אמר ל(מנכ"ל ערוץ הספורט]) תומר תורג'מן שאעשה חיקוי של נאור (ציון). עשיתי, ותומר נתן אישור לעשות נאור בתוכנית. נכנסתי, ביום ראשון, 1 בלילה, ועשיתי איזה קטע… ואז אלי הסכים שנשתמש באביזרים שלי מההופעה. בחלק של האביזרים אני תמיד רוצה שיהיו כמה אלמנטים ביחד: צריך פאנץ' עם טמטום, הפתעה, ואמת, ומשהו שאסור לעשות, וזעזוע - כמה אלמנטים ביחד, ואז זה יצחיק. הצעתי שנעשה חיקוי של נאור יחד עם הקטעים מההופעה, והוא הסכים. ככה פרק, שניים, שלושה, ואחרי כמה פרקים לא יכולתי ללכת ברחוב כבר. וזו הפריצה שלי, אחרי 18 שנה".

הדמות שאהב לחקות ב"בובה של לילה":

"איזי שרצקי. אני מאמין בקומדיה שלי, בקארמה, שאם משהו בניגון מצחיק אותי, זה תפס"… ואז הוא מחקה את איזי, וממשיך: "והחיקוי של איזי, בניגון, מצחיק אותי. איזי הוא מיליארד, גאון, ונראה…. וזה מצחיק אותי, אנשים שנראים ככה, אבל עשו כל כך הרבה כסף. מצחיק אותי כשאנשים נראים כמו ליצנים והם בכלל גאונים".

להאזנה לפרק המלא בספוטיפיי
באייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully