וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "הרצליה הקשתה עלינו מאוד", וולדן: "אנחנו לא מוותרים אף פעם"

24.11.2018 / 21:51

מאמן הפועל חולון החמיא ליריבה אחרי ה-78:86 הקשה מולה: "ברבע האחרון הבאנו הרבה אנרגיות". פוטוצ'ניק: "עשינו יותר מדי טעויות"

one

הפועל חולון יצאה הערב (שבת) לפגרת חלון הנבחרות במומנטום חיובי עם ניצחון רביעי בעשרה ימים בכל המסגרות, 78:86 על בני הרצליה. שחקניו של דן שמיר מחקו פיגור דו ספרתי ורצו ל-14:32 ברבע הרביעי כדי להבטיח את הניצחון.

"הרצליה הקשתה עלינו והאטה את המשחק, ואני שמח שמצאנו את הדרך לשחק למרות הקשיים", סיכם שמיר בסיום. "היה לנו שבוע מאוד אינטנסיבי, וברבע הרביעי שיחקנו מצוין, והבאנו איתנו הרבה אנרגיות, פיזיות והגנה טובה".

עמית שמחון סגר שלושה משחקי ליגה רצופים בדאבל פיגרס, עם 16.3 נקודות (לעומת 4.2 בלבד במחזורים הקודמים) ו-47 אחוזים לשלוש. כשמאמנו נשאל אם לדעתו יש מקום לזמנו לנבחרת ישראל, בעיקר לאור פציעתו של גל מקל, השיב: "כמו שאומרים המלצרים, זה לא השולחן שלי. מה שעושים בנבחרת, שיעשו. יש שם אנשים שמבינים".

המצטיין בחולון, קורי וולדן, סיים ערב נפלא עם 19 נקודות, חמישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, ואמר בסיום: "ההבדל בין הרבע הרביעי לשאר המשחק היה באנרגיה. לא הייתי בפוקוס, ואחר כך התחלנו לשמור. האוהדים דחפו אותנו ועזרו לנו. הקאמבקים האלה מראים שאנחנו קבוצה שלא מוותרת, אבל גם שאנחנו לא מרוכזים מספיק לפעמים".

מאמן הרצליה, גאשפר פוטוצ'ניק, סופר כבר חמישה הפסדים בשבעה מחזורי ליגה. "שיחקנו מצוין ושלטנו במשך 30 דקות, אבל ברבע האחרון ביצענו יותר מדי טעויות. הם קלעו סלים קלים וצברו ביטחון, ואנחנו איבדנו ריכוז, לא נכנסנו פנימה ורק זרקנו מבחוץ. זה קורה לנו יותר מדי פעמים", סיכם.

השתתף בהכנת בידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

הפועל חולון שוב הראתה הרבה אופי וניצחה 78:86 את בני הרצליה

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
ווינרים. דן שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully