וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק 33 שנה אחרי: קללת וושינגטון רדסקינס מכה שנית

19.11.2018 / 8:52

אלכס סמית', הקוורטרבק של הרדסקינס, שבר את רגלו בצורה מחרידה, בדיוק 33 שנה לאחר הפציעה המפורסמת של קוורטרבק אחר של הקבוצה, ג'ו ת'ייזמן: "חבל שזה קרה, ידענו באותו רגע שהעונה שלו הסתיימה"

ב-18 בנובמבר 1985 תיקל לורנס טיילור, שחקן ההגנה הנפלא של ניו יורק ג'איינטס, את ג'ו ת'ייזמן, הקוורטרבק של וושינגטון רדסקינס. המשחק שודר במאנדיי נייט והתיקול, שהוביל לפציעה קשה במיוחד שסיימה את הקריירה של ת'ייזמן, הוגדר כ"רגע ההלם הגדול בהיסטוריה של צופי ה-NFL". טיילור עצמו, אגב, אמר לפני שנים כי לעולם לא יצפה במהלך הזה.

33 שנים בדיוק חלפו, וב-18 בנובמבר 2018 סבל אלכס סמית' מפציעה דומה באותו אצטדיון, באותו תפקיד ובמדי אותה קבוצה.

אתמול (ראשון) במשחק ההפסד של וושינגטון ליוסטון 23:2, סמית' תוקל על ידי שחקן הטקסאנס קרים ג'קסון, ובמהלך התיקול התכופפה כף רגלו ושתי עצמות בה נשברו, מקרה כמעט זהה לזה של ת'ייזמן. הוא בוודאות סיים את העונה ובהתחשב בגילו 34, אולי גם את הקריירה.

"זה כאב מאוד לו ולהרבה אנשים באצטדיון", אמר המאמן ג'יי גרודן, "הוא שחקן מצוין ואחד המנהיגים של הקבוצה הזאת. דברים כאלה קורים בפוטבול, אני רק מצטער שזה קרה לאלכס".

"מיד ידעתי שהעונה שלו הסתיימה", אמר חברו של סמית' לקבוצה, הרץ האחורי אדריאן פיטרסון, "הלב שלך צונח כשאתה רואה את זה. הוא אדם מדהים".

גם ת'ייזמן הגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully