וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר על הזימון לנבחרת: "אבא שלי התקשר אליי, ושמעתי אותו דומע"

18.11.2018 / 14:50

קשר הנבחרת סיפר על הרגע המרגש ("חשבתי שמסתלבטים עליי"), על מודל החיקוי שלו במכבי תל אביב ("גל אלברמן") ושנת הפריצה שלו במדים הצהובים: "רוצה להמשיך בעלייה, ולכבוש יותר"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

קשר מכבי תל אביב דן גלזר ערך ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, התייחס לפריצה שלו העונה, לזימון שלו לנבחרת ישראל שמתכוננת למשחק המכריע בסקוטלנד, ולעתיד שלו בשורות הצעירים.

על עונת הפריצה: "היה לי טוב במכבי נתניה, הייתי שחקן הרכב, הקבוצה הצליחה, היה מקום טוב לצעירים, אבל הרגשתי שאני בשל לשחק במכבי תל אביב. בארבע שנים שלפני הרגשתי שאני שחקן טוב, אבל לא הרגשתי שאני בשל להיות שחקן הרכב וחלק מהרוטציה של מכבי תל אביב. אחרי השנה בנתניה הרגשתי שאני יכול לשחק במכבי תל אביב, וכשהיא קוראת לך, אתה לא יכול להגיד לא. בינתיים עד עכשיו, צדקתי.

"מה שגרם לכך שקפצתי בשנה האחרונה, זה ששיחקתי. צברתי עוד ניסיון, מה עושים במצב של פיגור, לדעת לנצח במשחק לא טוב, זה נתן לי הרבה. אני מודע למגבלות שלי ועובד על זה כל הזמן כדי להשתפר ולהמשיך בעלייה שאני נמצא בה, צריך גם לתרום לקבוצה במספרים ובגולים, ואני מקווה עוד השנה להשתפר בזה".

עוד בנושא

פסגת הפחד: אורן יוסיפוביץ על ולאדן איביץ' ה"רע בקטע טוב"
רגעי לחץ: שכטר, אצילי וריקן היו על הטיסה שביצעה נחיתת חירום

גלזר התייחס למודל לחיקוי שלו: "גל אלברמן זה התפקיד שלי. זה הסגנון משחק שלי גם, אני רוצה להיות כמוהו. בתחילת השנה אמרתי ליואב זיו (מנהל הקבוצה) שאני רוצה להיות מספר 6, כי גל היה מספר 6, וגם רציתי. כששיחקתי בנוער הייתי בא לאימונים של הבוגרים, ומסתכל רק עליו, על תנועות הגוף שלו, המנטליות שלו, הטכניקה שלו, התנועה שלו על המגרש, אני רואה בו דמות לחיקוי, הוא בן אדם מדהים, מקווה להיות לפחות כמוהו".

גלזר סיפר על הרגע שבו גילה שהוא קיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל: "ישבתי עם חברים לארוחת צהריים במסעדה - ופתאום קיבלתי הודעה בוואטסאפ המשפחתי מאח שלי: 'דן זומן לנבחרת'. לא ידעתי בכלל שיש זימונים. חשבתי שהוא מסתלבט. ואז קיבלתי הודעות, 'מברוק', 'כל הכבוד', אבא שלי צלצל והתרגש, שמעתי אותו דומע. ואז הייתה לי הרגשה של וואו, הגשמתי חלום. זו פסגת השאיפות של כל שחקן שמתחיל לשחק בגיל צעיר. כיף להיות בנבחרת.

"איפה אהיה עוד עשר שנים? בעזרת השם בקריירה בחו"ל. אחר כך לחזור למכבי, לסיים שם את הקריירה, שחקן נבחרת, איש משפחה, ילדים, ומאושר, מכדורגל, מעשייה, אולי תואר ראשון ותואר שני".

עוד באותו נושא

דור מיכה חוזר למפגשים עם באזל

לכתבה המלאה
דן גלזר, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
המסע שלו רק התחיל. גלזר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully