וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: גוסטבו קוסטנטינס צפוי לנחות להתרשמות

17.11.2018 / 10:35

העולה החדשה מתכוננת לינואר: גוסטבו קוסטנטינס, קשר ברזילאי בן 22, ינחת להתרשמות. טאפוקו או פלומן עלולים לעזוב אם יקבלו הצעה. שחקן: "תמיד אמרנו שהמטרה היא להישאר בליגה"

שחקני הפועל חדרה, קווין טאפוקו, אנז' פרדי פלומן. ברני ארדוב
אחד מהם עשוי לעזוב אם יקבל הצעה. פלומן וטאפוקו/ברני ארדוב

הפועל חדרה שפתחה את העונה בצורה מצוינת, אך נחלשה קצת במחזורים האחרונים רוצה להתחזק לקראת ינואר. גוסטבו קוסטנטינס, קשר ברזילאי בן 22, צפוי לנחות להתרשמות בקבוצה בימים הקרובים. בחדרה רוצים להתחזק בחודש ינואר ובמקביל מבינים שישנו סיכוי גדול שייפרדו מאחד משני הזרים המובילים שלהם - אנז' פרדי פלומן וקווין טאפוקו ולכן כבר חושבים על חיזוק חלופי. הברזילאי הסכים עקרונית להגיע לארץ להיבחן וצפוי לנחות בשבועות הקרובים, כשהמאמן ניסו אביטן יקבל החלטה סופית לגביו.

במקביל, בקבוצה יחדשו את האימונים וימשיכו בהכנות לחזרה לליגה לאחר הפגרה, כשבמועדון מקווים שלא להיגרר לשרשרת הפסדים אחרי פתיחת העונה המוצלחת מאוד. עלי חטיב צפוי לחזור לעניינים אחרי עונש ההשעיה שספג. "אמרנו תמיד שהמטרה להישאר בליגה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אין ספק שאנחנו צריכים לשמור על היכולת שלנו וגם על צבירת הנקודות כדי שלא להיגרר למאבקים שאנחנו לא רוצים להגיע אליהם. נכון שהפסדנו לפני הפגרה אבל יש פה קבוצה חזקה מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully