וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "יש אווירה חדשה בנבחרת, לא פייבוריטים בסקוטלנד"

17.11.2018 / 11:11

כוכב נבחרת ישראל התייחס באימון למשחק הגורלי מול סקוטלנד בשלישי: "נבוא כדי לעשות את התוצאה שתעלה אותנו לשלב הבא". על השביעייה מול גואטמלה: "עשינו את זה קל, היו נבחרות שניצחו אותם 0:2"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הגורלי נגד נבחרת סקוטלנד ביום שלישי. שחקניו של אנדי ארצוג, שערכו היום אימון במגרש בשפיים, יעקבו בעניין אחרי המשחק שיתקיים הערב (21:45) בבית הישראלי שבו אלבניה תארח את סקוטלנד. בכל מקרה, הנבחרת של הרצוג נמצאת במצב מצוין בידיעה שתיקו בגלאזגו יספיק לה כדי להעפיל לפלייאוף של ליגת האומות, מה שיקרה אותה עד כדי שני ניצחונות מהופעה היסטורית ביורו.

עוד בנושא:

רוטנשטיינר מגבה את ערן זהבי: "יש לו אישיות טובה, אין שום בעיה איתו"
ערן זהבי נגד התקשורת: "הכתבים שמהללים אותי שואלים אם אני צריך לפתוח"

ערן זהבי נבחרת ישראל עם אנדי הרצוג. יוסי ציפקיס
הרצוג בונה עליו בשלישי. ערן זהבי היום באימון/יוסי ציפקיס

ערן זהבי שחזר להרכב וכבש מול גואטמלה, התייחס ליריבה האחרונה וגם הביט קדימה: "היה משחק טוב מול גואטמלה אבל אנחנו עם הפנים לסקוטלנד. ניקח את הדברים הטובים וננסה לשפר את הדברים הלא טובים, כי היו גם כאלה. ניצחנו בקלות וידענו שאם נגיע במאה אחוז למשחק הזה אז זה מה שיהיה. היו כבר נבחרות שניצחו אותם 0:3 ו-0:2".

"אני חושב שיש אווירה חדשה בנבחרת, היו הרבה שינויים מקצועיים וניהוליים וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. אנחנו במומנטום חיובי ורוצים להמשיך אותו. אנחנו משחקים אחד בשביל השני, רואים אנרגיה אחרת. מרגיש שהגעתי לנבחרת חדשה. יש הרבה זימונים חדשים וצעירים שרוציםל הוכיח את עצמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ערן זהבי מונס דאבור נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מי יביא לנו את הגול? זהבי ודאבור באימון/יוסי ציפקיס

על השער שכבש מול גואטמלה: "ברור שזה שחרר לחץ ובשביל זה אני פה. לגבי סקוטלנד אנחנו לא צריכים להתייחס לפצועים שלהם. אנחנו לא פייבוריטים במשחק הזה אבל נבוא כדי לעשות את התוצאה שתעלה אותנו לשלב הבא. אנחנו לא צריכים לרעוד מסקוטלנד והם לא צריכים לרעוד מאיתנו. צריך להבין שאנחנו לא הפייבוריטים".

על הפוסט של כיאל שהעלה תמונה שלו עם יתר השחקנים הערבים של הנבחרת וכתב "הבוסים": "לא צריך לקחת כל דבר ולעשות ממנו פיל תקשורתי ומחנאות מיותרת. מבחינתם לא היתה שום כוונה לייצר מחנאות והם הבהירו לנו את זה בשיחה".

בירם כיאל ביברס  נאתכו נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
כיאל, דאבור ונאתכו באימון/יוסי ציפקיס
ערן זהבי נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ערן זהבי נבחרת ישראל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully