וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים גוזלי: "אין סיכוי בעולם שאני מפסיד. אין כמו הקהל הביתי"

איתי ליבוביץ'

14.11.2018 / 17:40

הישראלי הבכיר, שיעלה לקרב "נקמה" גורלי מול ריאן קוטור באירוע Bellator 209, גם יציג את בנו, אביב, שיערוך בבכורה. פטריסיו 'פיטבול' יפגוש את סנצ'ז בקרב על האליפות במשקל נוצה

אביב וחיים גוזלי/צילום: באדיבות DIFF, עריכה: ירדנה עבודי

בלאטור (Bellator), אירוע ה-MMA הגדול, חוזר מחר (חמישי) להיכל מנורה בתל אביב בשנה השלישית ברציפות עם Bellator 209. מי שיגיעו לאירוע יחזו בכמה מרגעי השיא של העונה, כולל קרב על אליפות העולם במשקל נוצה בין האלוף פטריסיו 'פיטבול' נגד 'המטאדור' עמנואל סנצ'ז בן ה-28, שיעלה לקרב המקצועי הראשון שלו מחוץ לארה"ב. בשנה שעברה נעדר פיטבול מהזירה בשל פציעה שספג בסמוך להגעתו והקרב בוטל, וכעת הוא מגיע לראשונה לישראל.

אחד הרגעים הדרמטיים בערב יהיה ללא ספק הקרב בין חיים גוזלי, האלוף הישראלי ובכיר המשתתפים, שיעלה לקרב "נקמה" גורלי ואולי לקרב האחרון לפני פרישה מול ריאן קוטור. המפגש הקודם בין השניים התקיים במדיסון סקוור גארדן ב-2017 ובו נחל גוזלי הפסד מול 12 אלף צופים בתחרות בלאטור 180. קוטור אמר: "הייתי מופתע שהוא ביקש קרב חוזר, כנראה שלא הייתי משכנע מספיק בפעם הקודמת ועכשיו צריך לעשות עבודת שכנוע טובה יותר". גוזלי: "לקחתי בכוונה את הקרב הזה. התאמנתי כמו שלא התאמנתי אף פעם ואני ממוקד מטרה. אין סיכוי בעולם שאני מפסיד. אין כמו הקהל הביתי, בזכותו אני אנצח אותו".

לוחם mma, בלאטור ריאן קוטור עם אביו רנדי קוטור. אביחי ברוך, מערכת וואלה!
ריאן קוטור עם אביו, רנדי קוטור/מערכת וואלה!, אביחי ברוך

את ריאן קוטור ילווה אביו, רנדי קוטור, כוכב הקולנוע ההוליוודי ואגדת MMA , שיגיע לראשונה לישראל ללוות את בנו בקרב ראשון שלו בזירה בינלאומית. רנדי, אלוף UFC במשקל כבד ובמשקל קל-כבד, הוא חבר היכל התהילה, מתאבק גרקו רומאן שזכה בזהב כשייצג את ארה"ב במשחקים הפאן אמריקאים. בנוסף לקריירה שלו כלוחם MMA, עיקר פרסומו הוא בשל היותו בקאסט בכיר של סדרת סרטי הקולנוע הבלתי נשכחים THE EXPENDABLES לצד צ'אק נוריס, ג'ט לי, סילבסטר סטאלונה וארנולד שוורצנגר, בהם שיחק את דמותו של TOLL ROAD.

הרגש יגיע לשיא כאשר חיים גוזלי יציג את דור ההמשך: לראשונה בעולם יעלו לזירה יחד אב ובנו. אביב גוזלי בן ה-17.5 יוצג לעולם בזירה ויהיה צעיר המשתתפים באירוע. אביב החל להתאמן אצל אביו בג'ודו וגיו ג'יטסו בגיל צעיר, ובגיל 8 לקח את אליפות לאס וגאס ואליפויות בישראל. ברקורד שלו: אליפות אוסטין, אליפות ווסט קוסט, חגורת אליפות של ה-US OPEN, אותה סיים במקום ה-1 באליפות עולם בגיל 12, ומקום שני באליפות העולם שהתקיימה ביוון. אביב זכה בפרס השרה לספורטאי מצטיין וכעת עושה את

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לוחמת mma, בלאטור, אולגה רובין. אביחי ברוך, מערכת וואלה!
הלוחמת הישראלית הראשונה שתעלה לזירה של הגדולים. אולגה רובין/מערכת וואלה!, אביחי ברוך

לאור התפתחות הענף וגידול מספר הלוחמים המקצועיים בישראל, אישרה הנהלת בלאטור כי מעל 70% מהקרבות ב-UNDER CARD יהיו קרבות מעורבים בין לוחמים בינלאומיים לבין ישראליים. כך יזכו הלוחמים הישראליים בהזדמנות להרשים את הקהל ואת מקבלי ההחלטות של בלאטור במטרה לקבל חוזה ארוך טווח בארגון.

אישור נוסף להתחזקות הענף בארץ: אולגה רובין תהיה הלוחמת הישראלית הראשונה שתעלה לזירה של ה"גדולים" ותלחם בMAIN CARD מול סינדי דנדאיס. זאת, לאחר שהוחתמה על חוזה מול בלאטור. לאולגה צפוי קרב קשה מול סינדי, שתהיה ללא ספק הלוחמת הכי מסוכנת אותה פגשה בקריירה שלה עד כה. סינדי (מאזן קרבות 3:12) בת ה-34 מגיעה להיכל כשהיא מחזיקה ברצף נהדר של 4 ניצחונות רצופים ושואפת שאולגה תהיה הקורבן החמישי. היא בעלת ניסיון בקרבות במספר ארגונים גדולים כולל M1 ,INVICTA וב-UFC. רובין אמרה: "אני מרגישה מיליון דולר עבדתי המון על העמידה שלי במחנה אימונים אצל לוחם ה-UFC בראד פיקט. הוא שינה לי הכל. אני בן אדם אחר לגמרי. ניצחון עכשיו יקרב אותי למרחק קרב-שניים מהתמודדות על התואר".

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully