וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העונה לייב של "הפודיום": דירוג עוצמה מתעדכן של שחקני ליגת העל

בכל פרק כדורגל ישראלי של פודקאסט "הפודיום", אורן יוסיפוביץ והצוות מדרגים את שחקן העונה הזמני של ליגת העל. כלומר, אם העונה היתה מסתיימת היום, במצב הנוכחי. למי אתם הייתם מצביעים?

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

בכל פרק סיכום המחזור של פודקאסט "הפודיום", בוחרים אורן יוסיפוביץ, אורי אוזן וניר צדוק ("הארץ") את שחקן העונה הזמני. ההצבעה משוקללת, ובכל שבוע ידורגו חמשת הבכירים לדעת הצוות. הסבר: הדירוג מתבצע כאילו העונה תמה בשבוע זה. כלומר, לסטטיסטיקה האישית עד כה, לכרונולוגיה וגם למצב הקבוצתי בטבלה יש משקל. הנה החמישייה - למי אתם הייתם מצביעים?

5. אייל גולסה, מכבי תל אביב (בשבוע שעבר: לא נכנס לחמישייה)

אילולא הקשר שלפניו ברשימה כרגע, יכול היה להיות שהוא היה בטופ של הטבלה הנוכחית. שילוב נהדר של התקפה והגנה לקשר שמפגין תחת איביץ' את היכולת הטובה בקריירה. מקום רביעי בליגה בקילומטרז', מקום רביעי גם בחילוצי כדור בשטח היריבה - התכונה הבולטת של מכבי תל אביב כקבוצה העונה.

4. ואלן אחמדי, קרית שמונה (בשבוע שעבר: לא נכנס לחמישייה)

הגיע לאחר שני מחזורים, ומאז קרית שמונה זו קבוצה אחרת. 67% הצלחה, מקום זמני בפלייאוף העליון ובשבעת המשחקים ששיחק רשם ארבעה בישולים, שער, מקום 1 בכדורי רוחב (70, ועם שני משחקים פחות מהשאר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

3. מאוויס צ'יבוטה, בני יהודה (בשבוע שעבר: מקום 5)

מלך השערים הזמני הבלעדי (6) בליגת העל יכול היה לברוח לכל השאר אבל החמיץ ממצבים קורצים והצטער על כך. ועדיין, השינוי שלו העונה בלתי נתפש. כשמכבי תל אביב משחקת כמו שהיא משחקת, ספק אם יש שם צער על החלטות, אבל אם מחפשים בכוח - צ'יבוטה, כך נראה, היה מסתדר יופי בצהוב.

2. ירדן שועה, בני יהודה (בשבוע שעבר: מקום 2)

בעט פנדל לקורה ומיד אחר כך בישל והראה שבינתיים גם מנטליות יש לו. חמישה שערים, שלושה בישולים לפרח של השכונה - אחד השחקנים הכי שווים צפייה בליגה.

1. דור פרץ, מכבי תל אביב (בשבוע שעבר: 1)

אף אחד לא הצליח להוריד את הבחור מהצמרת השבוע. הקבוצה במקום הראשון, הקישור - החוליה הבולטת, ופרץ כרגע הבולט שבבולטים. אל היכולות ההגנתיות המשובחות (אף קבוצה לא ספגה פחות) מצטרפות תכונות התקפיות די חדישות - וגם 2 שערים, 2 בישולים ו-15 איומים לשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully