וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניסו קפילוטו יעבור טיפול רפואי מיוחד לזירוז זמן ההחלמה

5.11.2018 / 15:46

הבלם שנפצע בברכו בסוף ספטמבר, יעבור התערבות רפואית לשיפור הכיפוף בברך. הספיק לרשום העונה חמש הופעות בליגת העל וגם כבש ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה

שחקן הפועל חיפה, ניסו קפילוטו. קובי אליהו
משתוקק לחזור למגרשים. ניסו קפילוטו/קובי אליהו

ניסו קפילוטו, שנפצע בברכו בסוף חודש ספטמבר וזמן ההיעדרות שלו הוארך בכחודשיים, יעבור מחר (שלישי) טיפול רפואי לזירוז משך ההחלמה, כך הודיעה היום הפועל חיפה. הבלם סובל מקרע ברצועות הברך הפנימית ויעבור התערבות רפואית לשיפור הכיפוף בברך. קפילוטו יאושפז למשך שלושה ימים ובמהלכם יטופל במכשיר מיוחד לבעיה זו, כשהרופא המטפל הוא ד"ר בצלאל פסקין. גם הצוות הרפואי של המועדון נמצא בקשר עם השחקן.

קפילוטו הספיק לרשום חמש הופעות בליגת העל העונה, כאשר במשחקו האחרון כבש ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה, אבל גם נפצע ומאז כאמור נעדר מהמגרשים. כשלושה שבועות לפני הפציעה, הבלם בן ה-29 ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל בהפסד 1:0 באלבניה. שלושה ימים לאחר מכן גם שותף כמחליף במשחק הידידות מול צפון אירלנד (3:0).

הבעלים יואב כץ, שנכח במשחק באשדוד והיה מרוצה מהיכולת של שחקניו בניצחון החוץ 0:3, חזר לארה"ב ויעקוב משם אחר ההתקדמות של הקבוצה. ביום שבת תארח הפועל חיפה את בני יהודה המרשימה, שעלתה למקום השישי ומקדימה אותה בשבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully