וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יש פה שחקנים שמבינים עניין ויודעים שהדרך היא הכי חשובה"

4.11.2018 / 23:08

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה אחרי ה-53:92 המוחץ מול עירוני נהריה: "לא תהיה כאן ירידת מתח לקראת המשחק מול נימבורק"

one

ארבעה ימים אחרי שניצחה 75:105 את פואנלברדה הספרדית בחוץ בליגת האלופות, חזרה הערב (ראשון) הפועל ירושלים אל הזירה המקומית והוסיפה עוד ניצחון ענק. הקבוצה של עודד קטש מחצה 53:92 את עירוני נהריה האומללה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל כשהאורחת מסיימת משחק עם נתון נדיר והיסטורי בליגה: 0 מ-26 מהשדה.

מאמן ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "קשה לשפוט עד הסוף משחק כזה, נהריה היו באחוזים יוצאי דופן. מיקי גורקה היה מתוסכל מאוד כי הם שווים הרבה יותר מהתוצאה, המשחק התפתח לכיוון שלנו, גם הגנתית, יש לנו כמה דרכים לקלוע. בסך הכול משחק טוב מאוד שלנו, באנו דרוכים. כיף לחזור לארנה ומסתכלים קדימה לנימבורק".

קטש המשיך והתייחס לפתיחת העונה של קבוצתו ואמר: "אנחנו בשלבים ראשונים, לא כל משחק דומה לשני, במחצית הראשונה ספגנו 24 נקודות, הם יכלו להעניש אותנו יותר, דווקא במחצית השנייה עלינו יותר טוב ואנחנו משחקים נגד קבוצות כמו אנטוורפן וגלבוע שגררו אותנו לסקור גבוה, שם לא שמרנו כקבוצה. המטרה לעלות ולשמור כקבוצה ולא כבודדים, זה נכון לכל קבוצה, הכול מתחיל בהגנה. יש פה שחקנים שמבינים עניין, מבינים חשיבות דרך ולא תוצאה. טיישון תומאס הוא תוספת משמעותית מאוד עבורנו. יש פה שחקנים שמבינים עד כמה המשחק ברביעי חשוב, ירידת מתח לא תהיה". על מצבו של ג'ייקובן בראון אמר המאמן: "ג'ייקובן אמור להיות כשיר לרביעי, נצטרך לראות כמה דקות ישחק, אמור לעשות אימון חלקי ואז נראה".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה 53:92 את נהריה האומללה, שרשמה שיא שלילי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש. לילך וייס רוזנברג
יכול להיות מרוצה מהקבוצה שלו. קטש/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully