וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשקו נתן, צור לקח

9.12.2002 / 21:51

טעות קשה של השוער מרטין פשקו במחצית הראשונה נתנה לבית"ר יתרון. טעות של השופט אייל צור במחצית השנייה נתנה לנתניה פנדל ושוויון 1:1 שעשה צדק עם היהלומים

בית"ר ירושלים אירחה הערב את מכבי נתניה למשחק שהמנצחת בו הייתה יכולה לקחת מרווח נחמד מהתחתית ולהתחיל לפזול לצמרת. בפועל, נותרו שתי הקבוצות וחצי תאוותן בידן.

המשחק נפתח בגישושים הדדיים, ודווקא לאחר לחץ מסוים של מכבי נתניה מוצא מאור מליקסון את מרטין פשקו לא מוכן, ושוערה של נתניה מניח לכדורו של הצעיר הבית"רי לחדור פנימה ולקבוע 0:1 למארחים, 24 דקות מהפתיחה.

לקראת סוף המחצית נעשה המשחק מתוח ובוצעו מספר עבירות, בעיקר מצד שחקני נתניה על יריביהם, אולם מי שראה את הכרטיס הצהוב הוא דווקא אלי ששון מבית"ר, שניסה לעשות הר ממכה קטנה ששלח אילן בוארון מנתניה לפניו.

מאור מליקסון, שנפצע סמוך לסוף המחצית הראשונה, פתח בשנייה אולם מיד הוברר שאינו יכול לשחק. איציק זוהר החליף אותו בדקה ה-51.

בדקה ה-66 נותן דוד אמסלם ללירון וילנר דחיפה קלה על סף הרחבה, ואייל צור לא רק שורק לעבירה, אלא גם קובע בטעות ברורה כי המגע אירע בתוך הרחבה ומעניק לנתניה בעיטת עונשין מ-11. עטר לא מתקשה לתרגם את המתנה לשער שוויון.

לאחר השער התעוררה נתניה והחללה ללחוץ על שער בית"ר, שעמדה איכשהו בפרץ.

בדקה ה-73 מסובב ראובן עטר, כמו שרק הוא יודע, כדור עונשין מזווית קשה למשקוף שערו של קורנפיין, אבל כפיר צוקול לא מצליח לבעוט כמו שצריך את הריבאונד, שהוכן לו יפה על ידי רביד גזל, והכדור חולף מעל לשער.

לאחר מכן התנהל משחק מפוזר ולא היו מצבים ממשיים ליד שני השערים. שני אנשים נפצעו מרימון הלם שנזרק מן היציע.

בסיום תיקו שמשאיר את שתי הקבוצות במרכז הטבלה, לא מועיל במיוחד להתרחקותן מן התחתית וגם לא מסייע להן לטפח שאיפות צמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully