וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שרון מימר הוצג כמאמן הקבוצה וכיוון לפלייאוף עליון

1.11.2018 / 10:20

המאמן שמחליף את ניר קלינגר דיבר: "שואף להגיע הכי גבוה שאפשר. אשמח להישאר כאן הרבה שנים". יואב כץ: "המאמן המתאים ביותר"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה נגד מ.ס. אשדוד ביום שבת (18:10, ספורט 4) והציגה את מאמנה החדש, שרון מימר. המאמן נפגש אתמול בצהריים עם יואב כץ על מנת לסגור את הפרטים האחרונים, ולאחר מכן יצאה הודעה רשמית על חתימתו עד תום העונה עם אופצייה לעונה נוספת.

מימר אמר במסיבת העיתונאים: "כל בן אדם שמתעסק בספורט חייב להוכיח קודם את עצמו. זה ספורט תחרותי, אנחנו תמיד באים עם רעב להצליח ולהתקדם. המגרש היה חסר לי, זה המקום שעושה לי הכי טוב בחיים. בטוח שנעשה את המקסימום כדי שהפועל חיפה תצליח. יש שחקנים שהוכיחו בשנה שעברה שהם טובים, המטרה היא להוציא את זה מהם פעם נוספת. בעיה בהתקפה? כשהכל יתחבר וניכנס למומנטום הכל יסתדר. אני שמח שיואב כץ בחר בי להוביל את המועדון. אשתדל לגרום לכולם להיות מרוצים מהבחירה בי".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם
שרון מימר מונה למאמן הפועל חיפה, חתם עד סוף העונה
עוד לפני כן: יובל נעים הסיר את מועמדותו לאימון הפועל חיפה

מאמן הפועל חיפה שרון מימר עם הבעלים יואב כץ והשחקן מקסים פלקושצ'נקו. אדריאן הרבשטיין
שיהיה בהצלחה. שרון מימר עם יואב כץ ומקסים פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

המאמן החדש הוסיף: "אני לא צריך לקבל מטרות מבעלים, אני תמיד שואף להגיע הכי גבוה שאפשר. אני חושב שיש לנו קבוצה מספיק מוכשרת כדי להגיע לפלייאוף העליון. אבל לא צריך לדבר כאן, צריך לעבוד קשה באימונים ולהוכיח על המגרש שאנחנו ראויים לזה. אני אשמח להישאר בקבוצה אחת הרבה שנים. הלוואי שאתקבע במקום כמו הפועל חיפה להרבה זמן, זה מועדון גדול. אנחנו רוצים לנצח באשדוד ולצאת לדרך חדשה. אני מקווה שהאוהדים ימשיכו לתמוך בקבוצה, בשנה שעברה הם היו חלק מההצלחה".

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, התייחס להגעתו של המאמן החדש: "לקחנו את שרון מימר כי הוא הכי התאים לנו. לא קיבלתי את ההחלטה לבד. הייתה לו תמיכה גדולה בצוות המקצועי והניהולי. כל המאמנים איתם דיברתי אמרו לי שיש לנו קבוצה של פלייאוף עליון. אני בטוח שאנחנו ננצח במשחק מול אשדוד ביום שבת".

מקסים פלקושצ'נקו הוסיף: "אנחנו קבוצה מאוד מגובשת, אנחנו באים לכל משחק כדי לעשות את העבודה שלנו. יש מאמן חדש שאני מאמין בו, הוא יכול לקחת אותנו לדרך חדשה. אנחנו, כשחקנים, צריכים להוכיח לו שהסגל איכותי מאוד ואנחנו לא נמצאים במקום בו אנחנו באמת צריכים להיות. ברגע שנתנו לי את המושכות בקבוצה בעונה שעברה הוכחתי את עצמי ונתתי שערים ובישולים".

עוד באותו נושא

שרון מימר מונה למאמן הפועל חיפה, חתם עד סוף העונה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן הפועל חיפה עם יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
שרון מימר עם יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

מימר מחליף את ניר קלינגר, שהתפטר וחתם בבית"ר ירושלים. מינויו של מימר הגיע אחרי שהמו"מ עם יובל נעים לא צלח והוא הסיר את מועמדותו, בין היתר בגלל הסירוב של יואב כץ לדרישתו לצרף את אלי לוי כעוזר מאמן. מאיר בן מרגי, ששימש כעוזרו של קלינגר, יישאר בקבוצה ויהיה עוזרו של מימר.

הפועל חיפה היא הקבוצה החמישית בה מימר בן ה-45 משמש מאמן ראשי. הוא התחיל את דרכו בהפועל ראשון לציון ב-2013 ובשנים הבאות עמד גם על הקווים של הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה. בתווך שימש כעוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע.

מאמן הפועל חיפה, שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
שרון מימר באימון/אדריאן הרבשטיין
שרון מימר, דור מלול, הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שרון מימר עם דור מלול באימון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully