וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין בייסבול לטבח בפיטסבורג: הציוץ של טראמפ מרתיח את האמריקאים

28.10.2018 / 15:28

שעות ספורות לאחר רצח 11 המתפללים בבית הכנסת, נשיא ארה"ב שיגר ציוץ המבקר את ההחלטות של מאמן לוס אנג'לס דודג'רס, המשתתפת בוורלד סיריס. הגולשים זעמו: "זה באמת הניצול הנכון של הזמן שלך בערב כזה?"

דונלד טראמפ. AP
שוב הצליח להרגיז. דונלד טראמפ/AP

כמו אמריקאים רבים, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מחובר מאוד לבייסבול. הנשיא, שהיה חבר קרוב של ג'ורג' סטיינברנר המנוח, הבעלים המיתולוגי של ניו יורק יאנקיז, צפה הלילה במשחק 4 בוורלד סיריס, סדרת הגמר של ליגת הבייסבול האמריקאית, בין לוס אנג'לס דודג'רס לבוסטון רד סוקס. הרד סוקס הפכו פיגור מאוחר 4:0 לניצחון 6:9, וטראמפ ביקר את מאמן הדודג'רס דייב רוברטס בציוץ טוויטר.

"אני רואה את הסיבובים האחרונים במשחק", נכתב בציוץ, "מדהים איך מאמן מוציא את המגיש שהיה משוחרר ודומיננטי במשך כמעט שבעה סיבובים, ריץ' היל מהדודג'רס, ומכניס מחליף עצבני שחוטף בראש. יתרון בן 4 ריצות נעלם. מאמנים עושים את זה כל הזמן. ביג מיסטייק!"

הציוץ, כדרכו של טראמפ, לא ממש מעודן (רוברטס עצמו התייחס מאוחר יותר בביטול לביקורת), אבל לא זו הבעיה, אלא העובדה שהוא נכתב שעות ספורות בלבד לאחר הטבח בבית הכנסת בפיטסבורג, בו נרצחו לפחות 11 בני אדם.

מי שלקחו קשה את הציוץ היו תושבים מפיטסבורג. "אני שואל: האם צפייה בוורלד סיריס היא באמת הניצול הטוב ביותר לזמן שלך הערב?" צייץ אלכס או'הרה, ובניו יורק דיילי ניוז הביעו ביקורת חריפה. "הנשיא הרגיש צורך להביע את דעתו על הוורלד סיריס ביום שבו יש לו נושאים הרבה יותר בוערים על הראש", כתבו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

וכמובן, היו ציוצים נוספים בנושא, אבל נראה שגם את המשחק החמישי בסדרה, שיתקיים הלילה (בין ראשון לשני) טראמפ יראה, וייתכן שגם עליו יהיה לו מה להגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully