וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהקליפרס עד הגלקסי: היום ההיסטורי של העיר לוס אנג'לס

27.10.2018 / 11:55

הניצחון של הדודג'רס על הרד סוקס הבטיח שביום ראשון יתקיים משחק חמישי בוורלד סיריס, ובשל כך תיעשה היסטוריה: לראשונה אי פעם, חמש קבוצות שונות בחמישה ענפים שונים יארחו באותה עיר באותו יום. כך זה עובד

זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
דילמה קשה: במי לצפות ביום ראשון? זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

זה מעולם לא קרה בארצות הברית ואולי גם באף נקודה אחרת על הגלובוס. בעקבות הניצחון של לוס אנג'לס דודג'רס על בוסטון רד סוקס בוורלד סיריס, נקבע משחק חמישי בסדרה, שיתקיים ביום ראשון שעון לוס אנג'לס (2:10 לפנות בוקר יום שני אצלנו). המשמעות: לראשונה בהיסטוריה ישחקו חמש קבוצות מקצועניות מאותה עיר בבית באותו יום.

אז איך ייראה היום של תושבי לוס אנג'לס? ב-12:30 (כל השעות הן שעון קליפורניה, תוסיפו 9 שעות לשעון ישראל בעקבות המעבר לשעון חורף) אחר הצהריים תפתח קבוצת ההוקי של הקינגס את המסיבה מול ניו יורק ריינג'רס בסטייפלס סנטר. ב-13:25 יארחו הראמס את גרין ביי פאקרס במשחק פוטבול מסקרן. כעבור חמש דקות, ב-13:30, ייפתח משחק הכדורגל בין לוס אנג'לס גלקסי ליוסטון דינמו. ב-17:10 יארחו הדודג'רס את הרד סוקס, וב-18:30 תינעל החגיגה בסטייפלס סנטר עם משחק הכדורסל של הקליפרס ו-וושינגטון וויזארדס. כן, קראתם נכון - משחק כדורסל בסטייפלס סנטר בהפרש של פחות מ-4 שעות מסיום משחק ההוקי.

אגב, גם קבוצת ההוקי של אנהיים דאקס תשחק בבית, אם כי באורנג' קאונטי הרחוקה יותר, כך שטכנית לוס אנג'לס מארחת, בעצם, שישה מפגשים.

אגב, סטייפלס סנטר (קינגס וקליפרס), ממוריאל ספורטס ארינה (ראמס) ודודג'רס סטדיום מרוחקים כ-5 ק"מ האחד מהשני, בעוד סטאבהאב סטדיום, האצטדיון של הגלקסי, מרוחק כ-20 ק"מ בלבד. בואו רק נגיד שאם לוס אנג'לס היא עיר שגם כך סובלת מתופת תחבורתית, יום ראשון אחר הצהריים הוא לא זמן טוב להימצא בכבישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully