וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סיריס: בוסטון שוב ניצחה, עלתה ל-0:2

25.10.2018 / 7:00

הופעה טובה של דיוויד פרייס סידרה לרד סוקס ניצחון 2:4 על הדודג'רס במשחק השני בסדרה, וכעת הם רחוקים שני ניצחונות בלבד מהבטחת התואר

דיוויד פרייס שחקן בוסטון רד סוקס. AP
כבר לא זוכרים לו את ההופעות הכושלות. פרייס/AP

עד לפלייאוף הנוכחי, לדיוויד פרייס היו 0 ניצחונות בפלייאוף כפותח. ניצחונות? היכולת שלו הייתה כל כך גרועה, שהוא נחשב להפסד בטוח עוד לפני שהמשחק יצא לדרך. כעת, יש לו שני ניצחונות ושתי הופעות איכות בתוך פחות משבוע, וכל זאת במשחקים המשמעותיים ביותר בקריירה שלו. לאחר שגבר על יוסטון במשחק ההדחה ב-ALCS, המגיש של בוסטון סיפק הלילה הופעה יפה של שישה אינינגים ו-55 סטרייקאאוטים, ניצח את לוס אנג'לס דודג'רס 2:4 והעלה את הרד סוקס ליתרון 0:2 בסדרה. בוסטון צריכה כעת שני ניצחונות בלבד כדי להבטיח אליפות רביעית ב-14 שנים.

בצד ההתקפי, הרד סוקס התקשו הפעם. הם עלו באינינג הראשון ליתרון 0:1, אבל ברביעי פרייס הסתבך, מילא את הבסיסים והדודג'רס הפכו ל-1:2. היתרון של לוס אנג'לס לא החזיק זמן רב, כשיון ג'ין ריו הפותח שלה מילא בעצמו את הבסיסים והוחלף על ידי ריאן מדסון. האחרון הוליך את סטיב פירס וכתוצאה מכך השוותה בוסטון ל-2:2, ומיד לאחר מכך רשם ג'יי די מרטינז סינגל שהכניס הביתה שתי ריצות. בהמשך עשה הבולפן של בוסטון את העבודה, וקרייג קימברל סגר בהצלחה.

הסדרה יוצאת כעת להפסקה של יממה, כשבלילה שבין שישי לשבת תחודש, הפעם בלוס אנג'לס. הדודג'רס חייבים לפחות שני ניצחונות בבית כדי להשאיר לעצמם סיכוי להמשך, אם כי יש לזכור שבוסטון טרם הפסידה בחוץ בפלייאוף הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully