וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ארגון הקופים הירוקים קרא להחרמת המשחק נגד הפועל תל אביב

24.10.2018 / 19:05

ארגון האוהדים קרא לצאת במחאה בעקבות מצב הקבוצה: "אנחנו רואים בהתנהלות של ראשי המועדון והצוות המקצועי זלזול באוהדים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקופים הירוקים, ארגון האוהדים של מכבי חיפה ביציע הצפוני, קרא היום (רביעי) לאוהדים לצאת במחאה בעקבות מצבה של הקבוצה ולהחרים את המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. בהודעה של ארגון האוהדים נאמר בין היתר: "בסוף העונה שעברה הצהרנו שבמקרה ולא נראה שינוי מהותי במועדון מבחינה מקצועית, ומבחינת התנהלות ראשי המועדון - אנחנו נפעל עד אשר יהיה פה שינוי. כבר בתחילת העונה ראינו שמצב הקבוצה ממשיך לשאוף לבינוניות ואף מתדרדר מעבר לכך. אמנם מאז שהגיע מוחמד אלאך בהחלט חל שינוי מסוים בקבוצה, אך ההתנהלות הכוללת המשיכה להיות לקויה, לא מסודרת ועם אפס שאיפות להישגיות".

למרות זאת, וכפי שהצהרנו בעונה שעברה, עשינו מהמחזור הראשון כל מה שרק אפשר כדי לדחוף את הקבוצה והשחקנים, אך לצערנו זה לא עזר, ונראה שהעונה הזו התחילה בדיוק מאותה נקודה שהסתיימה העונה שעברה, ומשבוע לשבוע המצב אף נהיה גרוע יותר. אנחנו רואים בהתנהלות של ראשי המועדון והצוות המקצועי זלזול בקהל האוהדים ברמות החמורות ביותר. בעקבות מצב הקבוצה, התנהלות ראשי המועדון ואי פיטורי המאמן - אנחנו קוראים לאוהדים להחרים את המשחק נגד הפועל תל אביב".

עוד בנושא:

אלאך ביקש משחר: "השאר את פרד רוטן". הבעלים עדיין מתלבט
הולנד, זו הכרזת מלחמה! אורן יוסיפוביץ מסכם את המחזור השביעי בליגת העל
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שלט הפוך של "הקופים הירוקים" אוהדי מכבי חיפה כמחאה. לילך וייס, מערכת וואלה!
כך זה נראה בעונה שעברה. שלט הארגון הפוך כאות מחאה/מערכת וואלה!, לילך וייס

עוד הוסיף הארגון בהודעתו: "גם אחרי המשחק פעולות המחאה יימשכו עד אשר יהיה שינוי אמיתי בצוות המקצועי - אנו קוראים לאוהדים שאכפת להם להצטרף אלינו ולהביע את דעתם מול משרדי וולוו ברחוב המסגר ביום ראשון אחר הצהריים. חשוב לנו להדגיש שהמחאה היא לא נגד השחקנים, שנותנים מעצמם משחק אחרי משחק. הטענות שלנו הן לראשי המועדון ואלו המנהלים אותו מבחינה מקצועית".

עוד באותו נושא

אלאך ביקש משחר: "השאר את פרד רוטן". הבעלים עדיין מתלבט

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully