וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ניסיון לפשרה עם ישראל זגורי שמסרב לקצץ בשכרו

22.10.2018 / 9:34

הקשר ייפגש עם ההנהלה שדרשה ממנו לקצץ כ-30 אחוז מהשכר כדי למצוא פתרון. אקפביו עשוי לעזוב, שחקנים ביקרו: "לכליבאת אין מקום בסגל?"

ישראל זגורי שחקן בני סכנין מול תומאס סיבוק שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יגיע לעמק השווה עם ההנהלה? ישראל זגורי/מגד גוזני

ישראל זגורי צפוי להיפגש עם הנהלת בני סכנין במטרה למצוא פיתרון לסוגיית שכרו, אחרי דרישת הקבוצה לקיצוץ של כ-30 אחוז. הקשר לא פתח בהרכב סכנין ב-0:0 אמש (ראשון) עם מכבי פתח תקוה ושולב אמש ל-15 דקות בלבד בתור מחליף, זאת למרות שבני בן זקן מעריך אותו מאוד ורוצה להפוך אותו לשחקן משמעותי.

המאמן הבהיר את עמדתו להנהלה, וטען שזגורי לא פתח אך ורק בגלל שהמתיחות בינו לבין המועדון גרמה לו להחסיר אימונים בשבוע האחרון. זגורי מסרב בתוקף לקיצוץ, ובקבוצה מקווים שתושג פשרה.

בקרב השחקנים התעסקו גם בעובדה שג'ורג' אקפביו ובעיקר מוחמד כליבאת שוב לא נכללו בסגל. "לכליבאת אין מקום אפילו על הספסל? זה נראה הזוי", ביקר אחד השחקנים את ההחלטה, "הוא כבר הוכיח לא פעם שהוא יודע לכבוש שערים ובחוסר המחץ שיש לנו, חשוב ששחקן כזה יהיה איתנו".

במועדון הסבירו שאחרי הניצחון על הפועל חיפה היה רצון לשמור על הסגל במלואו, אך עושה רושם שאם המצב הנוכחי יימשך, אקפביו יבקש לעזוב כבר בינואר.

בקבוצה התאכזבו מהתיקו מול מכבי פתח תקוה, בעוד משחק בו שלטו במגרש אבל יצאו עם נקודה אחת בלבד. "הקבוצה מתחברת, אבל הליגה העונה התחילה צמוד יותר מכל עונה אחרת, וכל נקודה מפרידה בין צמרת לתחתית. אנחנו חייבים ללמוד לנצח משחקים כאלה", אמרו במועדון.

עוד בנושא

בני סכנין סיימה ב-0:0 מאכזב עם מכבי פתח תקוה
בני בן זקן מתוסכל: "שלטנו ולא ניצלנו את המצבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully