וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרגל שצילם את הספסל: חשד לשערורייה גדולה בבייסבול

17.10.2018 / 8:33

נציג מטעם יוסטון אסטרוס נתפס מצלם את ספסל היריבות מהמגרש, כשהחשד הוא ל"גניבת סימנים", מהעבירות האתיות החמורות ביותר בעולם הספורט האמריקאי. הנציג הורחק, ה-MLB תגביר את האבטחה במגרש

בוסטון רד סוקס עלתה הלילה (בין שלישי לרביעי) ליתרון 1:2 על יוסטון אסטרוס בגמר חטיבת ה-AL, לאחר שגברה עליה 2:8 בסיוע גראנד סלאם של ג'קי בראדלי ג'וניור, אבל הסיפור הגדול של הסדרה הזאת לא מסתמן על המגרש, אלא דווקא על הקווים, כשעל פי החשד ניסו האסטרוס "לגנוב סימנים" מהספסל של הרד סוקס, עבירה אתית חמורה ביותר בעולם הספורט האמריקאי. כך, על פי ג'ף פסן מיאהו ספורטס.

על פי הדיווח של פסן, קליבלנד אינדיאנס, שהפסידה ליוסטון בסדרה הקודמת, עדכנה את הרד סוקס בחשד לפיו אדם בשם קייל מקלאכלן (אין קשר לשחקן הקולנוע) צילם תמונות של ספסל הקבוצה במכשיר הסלולרי שלו. מקלאכלן אינו עובד של יוסטון, אבל בחשבון האינסטגרם שלו (שבינתיים הוסר) נראו תמונות בהן הוא מצולם בחברת אנשי האסטרוס, כולל הבעלים ג'ים קריין.

מדוע צילום הספסל כל כך משמעותי? משום שמשם ניתנות הוראות באמצעות סימנים לשחקנים שעל המגרש. מדובר בעבירה אתית חמורה ביותר בענף הבייסבול ובעולם הספורט האמריקאי בכלל. מקלאכלן צילם גם במשחק הראשון בסדרה בבוסטון, בו ניצחה יוסטון. הוא הורחק גם מהמגרש בקליבלנד וגם מפנוויי פארק.

זו לא הפעם הראשונה שבה יוסטון מואשמת ב"גניבת סימנים". מוקדם יותר העונה הואשמו האסטרוס על ידי קבוצה אחרת. בינתיים, ב-MLB הגבירו את האבטחה במגרש. "נהייתה פה פרנויה כמו ב-NFL", אמר גורם בליגה, "כולם בטוחים שכולם מרמים.

הוא לא אמר זאת במקרה. כזכור, ב-2007 התפוצצה פרשת "ספייגייט" ב-NFL, במסגרתה הואשמה ניו אינגלנד פטריוטס בצילום של ספסלי הקבוצות היריבות על ידי צלם בשם מאט וולש. מאמן הקבוצה ביל בליצ'יק נקנס ב-500 אלף דולר והפטריוטס ב-250 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully