וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה פרצה למגרש והחלה להכות את בן זוגה הכדורגלן הבוגדני

16.10.2018 / 8:30

דרמה על המגרש: אישה שגילתה שהיא למעשה מאהבת ולא בת זוג החלה להכות את בן זוגה הכדורגלן, לעיני השופט ההמום וחבריו לקבוצה. "אתה נשוי ועדיין מתעסק איתי?!", צעקה, "אני נראית לך אחת כזאת?". צפו באירוע

Golders

השחקנים לא האמינו, השופט נותר בהלם: אישה פרצה למגרש כדורגל והחלה להכות את אחד מהשחקנים -, אחרי שגילתה שלמרות שהשניים הם בני זוג כבר תקופה - הוא למעשה נשוי. השופט ניסה להפריד ביניהם ושרק להפסקת המשחק, אבל גם זה לא עצר את האישה או מנע ממנה להתנפל עליו ולהכות אותו ללא הפסקה, ללא תגובה מצדו.

"אתה נשוי ועדיין מתעסק איתי?!", צעקה, תוך שהיא סוטרת לו ומושכת בחולצתו, לא נותנת לו לברוח או לחמוק ממנה, "אני שואלת אותך שאלה, אתה נשוי? אולי לאשתך לא אכפת, אבל לי כן אכפת. אתה נשוי או לא? למה אתה עושה לי את זה? אני נראית לך אחת שקל להתעסק איתה?".


עוד בנושא
הגולשת שניצלה בנס ממוות ושברה את שיא העולם על גל משוגע
התחזה לעקרת בית סקסית ותיעד בחשאיות יחסים מיניים עם 150 גברים

אישה מכה כדורגלן על המגרש. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
אני נראית לך אחת שקל להתעסק איתה?". לא/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

על פי הדיווח, התקרית המביכה התרחשה בצ'ונגצ'ינג, מחוז עירוני בדרום-מערב סין, ובתקשרת המקומית דווח שהכדורגלן אכן רימה את האישה, וטען שהוא רווק כשלמעשה היא הייתה המאהבת שלו. מספר שחקנים מהקבוצה ניסו להפריד, אבל גם הם לא הצליחו, ואולי אף השתעשעו מהעניין, כפי שמעידה העובדה שאחד מהם מיהר לשלוף את המצלמה. לא ברור כיצד התקרית הסתיימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully