וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "לא באמת שקלתי לפרוש. יכול להיות שאשחק עוד שנתיים-שלוש"

11.10.2018 / 8:47

קפטן הפועל ירושלים מתייחס לשמועות בקיץ ("פירשו אותי לא נכון"), נלהב ממינויו לקפטן ("זאת תחושה אחרת"), ועדיין מופתע מהפרישה של חברו הטוב יותם הלפרין ("היה לו עוד הרבה מה לתת")

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. אתר FIBA, אתר רשמי
חגג יום הולדת עם האוהדים. עודד קטש/אתר רשמי, אתר FIBA

הפועל ירושלים אופטימית אחרי הניצחון אמש (רביעי) 75:79 על א.א.ק אתונה במחזור פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. עודד קטש, שחגג אמש יום הולדת, ציין אותה עם מעט האוהדים האדומים שהגיעו לאתונה ושרו לו בסיום.

ג'ייקובן בראון, שהצטיין עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים, אמר לאחר המשחק שברצונו להפוך למנהיג של הקבוצה. "לחברים יש המון אמונה בי, ואני רוצה להנהיג את הקבוצה. בשביל זה הביאו אותי".

ג'יימס פלדין, שקלע 9 נקודות, אמר ש"באופן אישי לא שיחקתי כמו שרציתי וכמו שאני יכול, אבל אני שמח שניצחנו".

מי שזכה למחמאות מהשחקנים ומאנשי הקבוצה בסיום המשחק הוא ליאור אליהו, שאמנם הסתפק ב-4 נקודות ו-4 ריבאונדים במשחק, אבל היה מהגורמים הבולטים בריצה של הקבוצה ברבע השלישי עם שלל מהלכים חיוביים. "זו הפתיחה הכי טובה שיכולנו לקוות לה. חבל שהתחלנו לשחק טוב רק במחצית השנייה", אמר אליהו.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. דני מרון
מרגיש אחריות. אליהו/דני מרון

אליהו אף התייחס בראיון לוואלה! ספורט למינויו כקפטן אחרי הפרישה של חברו הטוב יותם הלפרין. "אני בהחלט מרגיש יותר מחויבות, כי יש משהו במעמד הזה שגורם לך תחושה אחרת. כל מי שהיה קפטן לפני כן גם העיד על כך. אני מקבל את זה באהבה ואנסה לעשות את התפקיד בצורה הכי טובה שאני יכול. אני פה במאה אחוז".

על הפרישה של יותם הלפרין אמר אליהו: "קצת הופתעתי מהפרישה שלו כי אני חושב שיש לו עוד מה לתת בכדורסל, אבל כשמסתכלים על כדורסלנים, יש גם אספקטים נוספים כמו פציעות ושיקולים משפחתיים ואישיים. זה מה שהוא החליט, אבל אני מאחל לכל מי שמשחק כדורסל קריירה כמו שהיתה ליותם".

היו שמועות גם על כך שאתה תפרוש. מהנבחרת כבר פרשת.

"בנבחרת הרגשתי מיצוי, שהגיע הזמן לתת את הבמה לצעירים. הייתי המון שנים בנבחרת ולא פספסתי שום קיץ מאז שהגעתי לנבחרת הבוגרת. בשיחות עם ראשי האיגוד הגענו למסקנה שזה מקובל, וגם כשקיבלתי את תפקיד הקפטן של הפועל ירושלים זה הרגיש לי יותר נכון להיות פה ולא לנסוע עם הנבחרת.

"כמה זמן עוד אשאר בכדורסל? זאת שאלה קשה. קודם כל אני רוצה להיות בריא ושלם. השנה אגיע לגיל 34, וימים יגידו. לא אמרתי שאפרוש, ואם אמרתי זה היה אולי ברגע של עצבים, באיזה משפט, אבל לא שום דבר אמיתי או מהותי. אלו היו בעיקר שמועות ודברים שאנשים פירשו לא נכון".

יש לך יותר מוטיבציה להוכיח לאנשים את היכולות שלך, אחרי כל מה שאומרים?

"אני מודע לזה שאני נכנס לישורת האחרונה של הקריירה. יכול להיות שאמשיך עוד שנתיים או שלוש...אבל אני לא אומר שאשחק בגיל 37 כדורסל ברמות הכי גבוהות שיש. זה מעבר לפינה, אני מרגיש מצוין פיזית, ומטפל בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully