וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה שומרת על אופטימיות: "נחזור להיות הקבוצה האטרקטיבית מהעונה שעברה"

בקבוצה לא נכנסים ללחץ גם אחרי ההפסד לבני יהודה וההידרדרות למקום האחרון. עם זאת גורם בקבוצה אמר: "קבוצה שיש לה שאיפות לא יכולה לקבל גולים כאלה". אכזבה מיכולתו של טים הויבאך

שחקני מכבי נתניה דני עמוס, דודי טויטו. מגד גוזני
העונה המאכזבת נמשכת. דודי טוויטו ודני עמוס/מגד גוזני

במכבי נתניה כבר פינטזו על התאוששות הקבוצה וחזרה ליכולת שאפיינה אותה בעונה שעברה אחרי הניצחון המשכנע על מ.ס. אשדוד בעונה שעברה, אבל אז הגיעה בני יהודה והשאירה את הקבוצה של דראפיץ' בעיקר מבולבלת ועם הרבה ביקורת על ההגנה של הקבוצה.

עם או בלי קשר למשחק ההגנה הנרפה, בנתניה ינצלו את פגרת הנבחרת כדי לצאת למחנה אימונים קצר בקיסריה. המטרה היא גיבוש הקבוצה ועבודה על משחק ההגנה. בקבוצה גם מקווים כי ברנקו ורג'וץ ישוב למרכז ההגנה אחרי הפגרה, מה שאמור לשפר את החלק האחורי. אפילו דראפיץ' שבדרך כלל מאופק ביקר את שחקניו אמש: "שיחקנו קצת כמו קבוצה שחצנית. אסור לקבל שערים כאלה".

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה. יוסי ציפקיס
יש לו עוד הרבה עבודה. שי ברדה/יוסי ציפקיס

"קבוצה שיש לה שאיפות אסור לה לקבל גולים כאלה", אמרו במועדון. אגב, בנתניה שמו את האחריות על טים הויבאך שעד עכשיו לא מצליח לשחזר את היכולת מהעונה שעברה. "זה נכון שיש לנו בעיות בהגנה עוד מהעונה שעברה, אבל לקבל שלושה שערים כאלה, זה בעיקר חוסר ריכוז. זה לא יכול לקרות ברמות האלה".

חשוב לציין כי בנתניה בסך הכל עדיין מרוצים ממשחק ההתקפה ובכלל מהשקט בחדר ההלבשה למרות ההפסד. בכלל במועדון מאוד סומכים על הצוות המקצועי ומאמינים כי היכולת שאפיינה את הקבוצה בעונה שעברה תחזור. "אנחנו סוג של קבוצה חדשה שמתגבשת", טענו בנתניה. "ייקח אולי קצת יותר זמן העונה אבל בסוף נחזור להיות אותה קבוצה אטרקטיבית כמו בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully