וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מחמאות ליוסי אבוקסיס, דאגה מהקרע עם האוהדים

הזהובים עלו לצמרת אחרי ניצחון שני ברציפות. צ'יבוטה: "אנחנו מאמינים במאמן שלנו ועושים מה שהוא אומר". בקבוצה מאמינים שקרלוס קוויאר יהיה כשיר למחזור הבא

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
הכוכב של הקבוצה. אבוקסיס/מגד גוזני

אחרי פתיחת עונה מאכזבת, בני יהודה השיגה שני ניצחונות רצופים ובעקבות ה-1:3 בנתניה אתמול (שבת) נראה שבקבוצה כבר החלו לחשוב על מקום הרבה יותר גבוה מהתחתית ואולי אפילו שחזור של ההצלחה מהעונה שעברה. "גם בעונה שעברה לא ספרו אותנו", אמרו במועדון, "אבל בדיוק כמו אז, כל אחד יודע את התפקיד שלו על המגרש. אם נמשיך ככה, לא נצטרך לחשוב על מאבקי הישרדות".

כמו בעונה הקודמת, גם עכשיו ברור שבבני יהודה הכוכב הוא יוסי אבוקסיס. "שיגידו מה שרוצים", אמר מאוויס צ'יבוטה בסיום המשחק. "יש לנו מאמן שמלווה אותנו ואנחנו מאמינים בו ועושים מה שהוא אומר. אם יגידו 'קבוצה של מאמן', אז זה לא נכון כי המאמן לא משחק. אם השחקנים לא יבינו מה שהוא רוצה, זה גם לא ילך. אנחנו קבוצה, עובדים ביחד, עוזרים אחד לשני ורוצים להצליח. גם בתקופות הפחות טובות כולם כאן היו מאחורינו".

למרות הניצחון, האופטימיות והמחמאות של אבוקסיס לשחקנים ("יש כאן חבר'ה רעבים, שחקני כדורגל טובים. הם לא מוכרים? אני מקווה שיכירו אותם בהמשך העונה") נדמה כי מה שמעסיק את המועדון הוא הנתק שיש עם הקהל והעובדה שהאוהדים היו רוצים לראות בעלים אחרים במקום ברק אברמוב. "זה מאכזב אותי שגם כשבני יהודה נראית כמו שהיא נראית, יש כמה שמקללים ומתעסקים בזה", הוסיף המאמן בסיום המשחק. "יש פה מספר בודד של אנשים שמחפשים רק את השלילי וזה ממש מאכזב אותי. אפילו אותי בשלב מסוים הם מקללים. פשוט באים מספר קטן של אוהדים לעשות רע וחבל".

בבני יהודה מאמינים כי הבלם קרלוס קוויאר שנפצע אתמול והוחלף יהיה כשיר למחזור הבא. קוויאר סבל אמש כנראה מכיווץ שרירים ובכל מקרה אמור לעבור היום בדיקות נוספות כדי לשלול נזק נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully