וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש אוונס: "ליאור אליהו הוא המנהיג שלנו, הוא משאיר אותנו ביחד"

7.10.2018 / 10:57

רגע לפני משחק פתיחת העונה של הפועל ירושלים בליגת העל מול הרצליה (20:30, 5+), שחקן הפנים החמיא לקפטן, לקטש ("יש לו המון ידע, אמרו לי עליו דברים טובים") ולסטודמאייר ("מרגש לשחק איתו")

ברני ארדוב

הפועל ירושלים תפתח הערב (ראשון, 20:30, ספורט 5+) את העונה בליגת העל, עם משחק חוץ נגד בני הרצליה. אחרי שהודחה מגביע ווינר בחצי הגמר, הקבוצה של עודד קטש רוצה לתקן את הרושם ולפתוח את העונה ברגל ימין.

לקראת המשחק, אמר הפורוורד ג'וש אוונס לוואלה! ספורט: "אני נרגש לפתוח את הליגה ולשחק מול קבוצות טובות. אנחנו רוצים להתחרות על כל התארים. לפני שחתמתי שמעתי שאולי סטודמאייר יצטרף ואני שמח שהוא אכן איתנו. יש לו לא מעט ניסיון, להיות איתו באותה קבוצה זה מרגש".

שחקן הפועל ירושלים ג'וש אוונס. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
ציפיות גבוהות. ג'וש אוונס/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון

אוונס הוסיף: "בחרתי לחתום בהפועל ירושלים כי כששיחקתי בישראל, למדתי שזאת קבוצה שהולכת על כל התארים, וזה היה מצב טוב עבורי. הייתי מודע לכך שנשחק בליגת האלופות ולא ביורוקאפ, אבל לא מעט שחקנים וקבוצות טובות שיחקו ועדיין משחקות במפעל. משחק הפתיחה שלנו יהיה מול א.א.ק אתונה שהיא גם קבוצה טובה".

אוונס החמיא למאמנו ואמר ש"לעודד קטש יש המון ידע בכדורסל, ושוחחתי לפני שחתמתי עליו עם שחקנים שאמרו עליו דברים טובים. אני מאמין שנעשה דברים טובים ביחד. ליאור אליהו הוא לדעתי המנהיג של הקבוצה, כקפטן, הוא משאיר אותנו ביחד ומנסה לתת לנו מוטיבציה".

ומה לגבי הדחה מגביע ווינר? "זה שלב מוקדם של העונה, אנחנו עדיין לומדים אחד את השני על המגרש, זה לא אומר כלום על העונה הקרובה. אנחנו חייבים להגיע למשחקים עם האנרגיה הנכונה מהתתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully