וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ביקורת חריפה על מרסיאל. חשש מפציעת סולומון

7.10.2018 / 8:04

הבלם ספג אש בעקבות התבוסה בטרנר והוחלף מוקדם כי "נראה מבולבל, חששנו שהמצב יחמיר". סולומון שוב נפצע ונמצא גם בספק לנבחרת. גורם: "כשלא כולם באים מוכנים, מקבלים בראש"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה פתחה היטב את העונה ועד אתמול דיברו במועדון על המשחק בטרנר כמי שעשוי להבהיר לליגה שהקבוצה נמצאת חזק במאבקי הצמרת. עד הדקה השניה היה נראה שהחבורה של אלישע לוי נמצאת בכיוון הנכון, אבל מאז ועד הסיום הקבוצה נראתה רע ובמועדון העבירו ביקורת על חוליית ההגנה ובעיקר על ז'והאן מרסיאל שנראה מאוד לא מרוכז אתמול. "זה היה משחק מאוד לא אופייני שלו. הוא יצא מוקדם כי נראה מבולבל וחששנו שהמצב יחמיר. הוא שיחק חצי שעה, אבל בגללו הקבוצה התפרקה", אמרו במועדון, שם ציינו כי מרסיאל עלה לשחק כשהוא כשיר לחלוטין. לעומתו, תומאש סיבוק עשוי להיכלל השבוע בסגל נבחרת צ'כיה. עומר דנינו צפוי לפתוח במשחק הבא לאחר הפגרה.

מלבד האכזבה, במועדון חוששים מפציעת מנור סולומון שהתלונן על כאבים בשריר הארבע ראשי. סולומון התאמן במהלך כל השבוע ועלה כצפוי לשחק בהרכב, אך הפציעה אתמול מעמידה אותו בספק גם לקראת התכנסות הנבחרת היום.

"כשלא כולם באים מוכנים לטרנר, אז מקבלים בראש", אמרו הלילה בקבוצה. "אי אפשר להגיע כל כך מפוזרים למשחק. במקום להיות רגועים אחרי השער, כל הקבוצה הייתה לחוצה וקיבלנו בראש".

עוד בנושא:

מכבי נתניה הפסידה לבני יהודה וירדה למקום האחרון
בני סכנין הביסה את הפועל חיפה 0:3 בחוץ
הפועל חדרה תחסר את אנז' פרדי פלומן נגד קרית שמונה

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול ז'והאן מרסיאל שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"בגללו הקבוצה התפרקה". מרסיאל מול שהר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully