וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "יש לנו סגל יותר חלש משל חדרה, המטרה היא לשרוד"

בבני יהודה נשמו לרווחה אחרי ניצחון הבכורה על רעננה, מחמאות לצוות המקצועי: "כשנותנים לו לעבוד, יש תוצאות". היכולת הטובה של עזוז וקוויאר תשאיר כנראה את דן מורי על הספסל

שחקני בני יהודה. מגד גוזני
סוף סוף קצת נחת. שחקני בני יהודה אתמול/מגד גוזני

הניצחון אמש (שלישי) על הפועל רעננה החזיר בעיקר את השקט לבני יהודה, כאשר נדמה ששוב הכוכבים הגדולים של הקבוצה נמצאים על הקווים ולא דווקא על המגרש. אומנם איציק עזוז וקרלוס קוויאר קיבלו לא מעט מחמאות אתמול על מהיכולת שלהם במגרש, אך העובדה ששוב הצוות המקצועי מצליח להוציא מהסגל החלש הרבה יותר ממה שהוא שווה על הנייר, זה מה שבעיקר מעסיק את הקבוצה: "שמות לא משחקים על המגרש", אמרו בקבוצה, "יש לנו סגל אפילו יותר חלש מהפועל חדרה, אבל כשנותנים לצוות המקצועי שקט לעבוד, אז יש תוצאות".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
מוציא מים מהסלע. יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

חשוב לציין כי יחד עם המחמאות במועדון עדיין מדברים על להצליח ולשרוד העונה בליגת העל וזו המטרה הראשונית של הקבוצה. כמו כן, הצוות המקצועי שואף עדיין לחזק את הקבוצה ואם אינטרס ג'י הנבחן ירשים הוא יוחתם בקבוצה. אם לא עדיין תנסה הקבוצה להחתים חלוץ נוסף לסגל.

אגב, היכולת הטובה של עזוז וקוויאר תשאיר את דן מורי כנראה על הספסל מחזור נוסף. הבלם הוותיק חזר לסגל אחרי הרחקה של שלושה משחקים וכרגע בצוות המקצועי יש שביעות רצון מההרכב שרץ בשבועות האחרונים.

מאוויס צ'יבוטה אמר בסיום המשחק: "הייתה הרבה שמחה בחדר ההלבשה כי באמת הגיע לנו הניצחון הזה. במשחקים הקודמים שיחקנו טוב, אבל לא ניצחנו, אז אני שמח שעשינו את זה. האמת שלא היה שום לחץ כי אף אחד פה לא מלחיץ אותנו".

"אנחנו עובדים קשה באימונים", הוסיף החלוץ. "באים בכל משחק כדי לנצח, ידענו שהגולים יבואו. אם אני מבקיע אז כמובן שאני שמח, כי אין שחקן שלא שמח מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully