וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העימותים ביציע: מכבי חיפה מפרידה בין ארגוני האוהדים

30.9.2018 / 12:20

המועדון החליט לעשות סדר ביציע הצפוני באצטדיון, וזאת לאור עימותים בין הקופים הירוקים לארגונים אחרים. במועדון עדיין לא עוסקים בעתידו של פרד רוטן, שקיבל תמיכה מיעקב שחר

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
במכבי חיפה עושים סדר. האוהדים הירוקים/ברני ארדוב

אחרי תקופה ארוכה בה נרשמו עימותים ביציע בין ארגונים שונים של אוהדי מכבי חיפה, המועדון החליט לעשות סדר ביציע הצפוני. בהחלטה שהתקבלה לאחרונה, יישבו האוהדים המזוהים עם ארגון האינפרנו ביציע הצפוני העליון, בעוד שהקופים הירוקים יישבו במרכז היציע הצפוני התחתון. במועדון טוענים כי הדבר נעשה בעקבות העימותים הקשים בין ארגוני האוהדים בעונה החולפת ועל מנת ליצור סדר בתוך היציע. יש לציין כי הקופים הירוקים נותר כמובן הארגון הגדול והמשמעותי בתוך הקהל, שרכש אלפי מנויים השנה.

העימותים החלו בעקבות מחאה שהביעו חלק מהארגונים האחרים נגד ההתנהלות של המועדון והיא באה לידי ביטוי באי רכישת מנויים על ידם. בעונה שעברה נערכו לפחות שני עימותים, שגררו את התערבות המשטרה, בין הארגונים השונים. הארגון השלישי, "האולטרה בויז", היה מעורב במחאה אלימה במשחק חוץ באשקלון בחודש מרץ.

השחקנים מבינים שאחרי ההפסד למכבי פתח תקוה וההפסד בגמר גביע הטוטו, הפסד להפועל באר שבע עשוי לגרום לזעזוע מקצועי בקבוצה. במועדון עדיין לא מדברים על עתידו של פרד רוטן ושם מכחישים את הידיעות לפיהן הוחלט לסיים את דרכו במקרה שיפסיד את המשחק. חלק מארגוני האוהדים הביעו בימים האחרונים תמיכה במאמן, אך חלק מהאוהדים קראו לו להתפטר אחרי ההפסד לפתח תקוה הוא זכה לתמיכה של המנהל הטכני מו אלאך, שהגיע איתו למסיבת העיתונאים ואף ליווה אותו למפגש עם התקשורת אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. אתמול נכח יעקב שחר באימון ואף הבהיר לשחקנים כי היה מרוצה מרמת המשחק שלהם, כששחקנים העריכו שהמטרה הייתה להביע תמיכה פומבית בצוות שמינה בקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully