וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חדרה קיבלו תיאבון: "אנחנו שווים יותר מתחתית טבלה"

30.9.2018 / 9:51

למרות שהעולה החדשה מנמיכה ציפיות וניסו אביטן טוען ש"צוברים נקודות לקראת מאבקים על חיינו", השחקנים חולמים להישאר בצמרת עד סוף העונה ומשבחים את לוסיו: "אמרו לא לגעת בו"

לוסיו שחקן הפועל חדרה. אדריאן הרבשטיין
לא רוצים להתעורר מהחלום. לוסיו חוגג אמש/אדריאן הרבשטיין

עם 13 נקודות מתוך 15 אפשריות, הפועל חדרה לא רוצה להתעורר מהחלום. "זה מספר נקודות שהיינו חושבים שיהיה לנו אחרי 10 או 12 מחזורים, כקבוצה שנלחמת על החייה שלה. גם שתי הנקודות שאיבדנו היו בגלל שער של גידי קאניוק בדקות הסיום מול מכבי פתח תקוה. יכולנו להיות מושלמים", אמר בפליאה אחד הבכירים במועדון.

הדברים הללו משקפים את הלך הרוח של הפועל חדרה כיום. מצד אחד אחוזי ההצלחה המטורפים גורם להנאה גדולה, ומצד שני קשה להשתחרר מהתחושה שבשלב מסוים יתחילו הבעיות והקבוצה תצנח בחזרה לתחתית. אפילו המאמן ניסו אביטן אמר אמש: "כרגע צוברים נקודות לקראת המאבקים על חיינו בליגה".

עוד בנושא

בדקה ה-88: 1:2 דרמטי להפועל חדרה על סכנין
ניסו אביטן: "תמיד אמרתי שלוסיו חלוץ נהדר"

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה, פלייר יום הולדת. אדריאן הרבשטיין
השחקנים לא עשו איתו תיאום ציפיות? ניסו אביטן/אדריאן הרבשטיין

לא כל שחקני הקבוצה מסכימים עם הדברים הללו ואתמול אחד מהם אמר בביטחון: "אמנם ברור לנו שיגיעו תקופות פחות טובות, אבל אנחנו יודעים שאנחנו שווים הרבה בליגה הזאת. יש מאמן מצויין ושחקנים מצויינים שעושים את ההבדל. לא צברנו נקודות סתם, ברוב המשחקים היינו יותר איכותיים או יותר חכמים מהיריבה, באנו יותר מוכנים למשחקים ואם נמשיך כך לא נהיה בחלק התחתון".

בקבוצה היו מרוצים מהצמד של לוסיו ואמרו: "אמרו לנו לא לגעת בו, אבל ניסו התעקש עליו. כל גול מחזיר לו ביטחון והוא משלים חבורה של זרים שמשדרגים את הקבוצה הזאת - בשער, בהגנה, בקישור ובהתקפה. היה ברור שאם לא נפגע בזרים, לא יהיה לנו מה למכור".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully