וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה? בן שהר לא בסגל הפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה

30.9.2018 / 12:30

למרות ההבטחות, בכר החליט שהחלוץ יישב ביציע (ב', 20:00, ספ' 4). מקורבים לממן: "חייב לקבל יותר דקות. שכחו שהוא נבחר לשחקן העונה". צדק, קורהוט ואלחמיד צפויים לפתוח בהגנה

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, בהפועל באר שבע שנמצאת מתחת לקו האדום מקווים להשיג ניצחון דווקא על מכבי חיפה מחר (שני, 20:00, ספורט 4). ב-20 המשחקים האחרונים בחיפה, באר שבע השיגה ניצחון אחד בעוד הירוקים גברו עליה 16 פעמים. "הסטטיסטיקה לא לטובתנו, אבל היא תשתנה בשלב כלשהו. נקווה שזה יקרה כבר מחר", אמרו בקבוצה.

למרות ההבטחות והדברים שנשמעו לאחרונה מפי ראשי המועדון בנוגע לבן שהר, בהפועל באר שבע החליטו שלא לכלול את השחקן בסגל הקבוצה לקראת המשחק. על פי שחקנים בקבוצה, עוד לפני האימון היום השחקן עצמו קיבל הודעה לפיה לא ייכלל בסגל למשחק. "בן היה מופתע מאוד. אחרי מסיבת העיתונאים היה נדמה שבאר שבע פתחה דף חדש איתו", אישר אחד השחקנים בסיום האימון. המגן מיהאי קורהוט תורגל וצפוי לפתוח.

ברק בכר ערך אסיפה טקטית קצרה והיום יערוך אחת נוספת לקראת המשחק. אחרי אימון הבוקר, הקבוצה תצא לבית מלון בצפון ובסגל שלה לא ייכללו דור אלו, שכבר חזר לאימונים אחרי פציעה, ולואי טהא שעדיין פצוע. עדן בן בסט יחזור לסגל. חאתם עבד אלחמיד ושיר צדק ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה.

שיחת היום בקרב השחקנים עוסקת בעתידו של חנן ממן. הקשר שנבחר לשחקן העונה לא מקבל קרדיט מבכר העונה ורשם 90 דקות בסך הכל בשלוש הופעות, עם משחק אחד בלבד בהרכב. ההערכה היא שממן ייכלל ב-11 של המאמן לקראת המשחק, כשלצדו עשוי לפתוח חן עזרא. "חנן חייב לקבל יותר דקות מבכר, לא יכול להיות שאחרי ההשגים שלו בעונה שעברה, העובדה שהוביל את באר שבע לאליפות ונבחר לשחקן העונה, הוא יתייבש על הספסל", אמרו בסביבתו של השחקן.

(עדכון ראשון: 09:10)

שחקן הפועל באר שבע, חנן ממן. קובי אליהו
שיחת היום בבאר שבע. חנן ממן, במרכז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully