וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב: דמארי ישחק, רפואה: "תמיד יבקרו אותי"

החלוץ שסבל ממחלה בימים האחרונים התאושש והתאמן כרגיל לקראת הדרבי (שני, 21:00, ספורט 5). רפואה לא בלחץ: "הם בכושר נפלא, אבל דרבי זה משחק נתון". שחקני מכבי תל אביב מנסים להימנע משאננות

מחזור 5הסתיים01/10/2018
מכבי תל אביב
    0
      הפועל תל אביב
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      מכבי תל אביב

      השחקנים משוחחים ביניהם במשך כל הימים האחרונים על כך שאסור להקל ראש בהפועל תל אביב ובעובדה שהיא מגיעה "קטנה" לדרבי, כי זה עלול לעלות להם ביוקר.

      שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "הפועל נהנים מלבוא קטנים למשחק, אין להם כמעט מה להפסיד. אנחנו רוצים לשמור על הפער בצמרת, אבל זה דרבי בבית שלנו וצריך לנצח אותו גם בלי קשר לטבלה, זה קודם כל בשביל הקהל". כל הכרטיסים למשחק אזלו, כולל 1,300 כרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל תל אביב.

      איביץ' ערך לא מעט שינויים וחילופים באימון המסכם, כך שנראה שהוא עדיין לא סגור על ה-11 שיפתחו מחר, או לפחות לא רוצה שקובי רפואה יידע מראש מה התוכניות שלו. בהגנה לא צפויים שינויים, כאשר אמאדור וייני שובצו כבלמים ואילו אלי דסה וסבוריט כמגנים. אופיר דוידזאדה הפצוע מתאמן בצד וייעדר בשבועות הקרובים.

      בקישור ובאגפים המאמן עשה מספר שינויים. בקישר תורגלו לסירוגין גלזר, ברסקי, גולסה ודור מיכה ואילו בכנפיים נראה כי אלירן עטר היחיד שבטוח בהרכב, כמו גם איתי שכטר בחוד ההתקפה.


      200 שוטרים ו-350 מאבטחים ישמרו על הסדר בדרבי. במשטרה נחושים להעביר את המשחק בשלום וכבר למעלה משבוע מתבצעות פעולות מודיעיניות נרחבות בקרב הקהלים של הקבוצות למנוע אירועים, מפגשים וחיכוחים באיצטדיון, מחוצה לו ובסביבתו.

      אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
      נוכחות מוגברת באימונים. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

      הפועל תל אביב

      עשרות אוהדים הגיעו אמש לאימון הפועל תל אביב כדי לדחוף את הקבוצה לקראת הדרבי הגדול. הפועל מצפים לכמות אוהדים גדולה יותר היום באימון המסכם. למרות שעד עכשיו "חגיגת הדרבי" לא הייתה בעוצמות שהאדומים חשבו שתהיה, בקבוצה מספרים כי המוטיבציה לקראת המשחק בשיאה: "אם ככה היו האימונים מתחילת העונה, לא היינו עכשיו רק עם חמש נקודות בטבלה", אמרו בקבוצה, "זה שלא סופרים אותנו רק מדרבן את כולם פה לקראת המשחק".

      עומר דמארי, שחלה אתמול ולא התאמן, הגיע הבוקר למתחם האימונים, התאמן כרגיל וישחק. גם קאיו יהיה בסגל. נראה כי צפוי שינוי משמעותי בהרכב הקבוצה מחר - שי אליאס יתפוס את מקומו של רוג'ר במרכז הקישור. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיכולת שמציג הברזילאי, ומקווים כי אליאס שנראה מצוין באימונים, יוסיף את האגרסיביות שחסרה לאדומים במרכז המגרש.

      לעומת אליאס, רז שלמה עדיין ממתין לראות אם אוראל דגני יוכל לשחק לאחר הזריקה שהוא אמור לקבל בסמוך למשחק. דגני עדיין סובל מכאבים בכתפו ובמקרה שלא יוכל לשחק, שלמה אמור לתפוס את מקומו לצד אדי גוטליב במרכז ההגנה.

      "זה המשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי", אמר קובי רפואה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "מכבי טובה ואיכותית, היא בכושר נפלא אבל דרבי זה משחק נתון. גם לנו יש את הרצונות שלנו".

      רפואה התייחס לביקורות על ההרכבים שהעלה לאחרונה ואמר ש"לא משנה אם איזה הרכב אפתח, תמיד יהיו ביקורות. זה חלק מהמקצוע. השחקנים שלהם בכושר, אבל יש להם נקודות תורפה. גם אנחנו קבוצה טובה".

      על האווירה בקרב האוהדים לקראת המשחק: "אני חי את הקבוצה ורואה את האוהדים כל הזמן. יש אווירה של דרבי, יש מתח. נכון שאוהדי הפועל מאוכזבים בשנים האחרונות, אבל אנחנו נעשה הכל כדי לשנות את התחושה הזאת".

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      רז שלמה הפועל תל אביב. לירון מולדובן
      מחכה לצ'אנס. רז שלמה/לירון מולדובן

      טריוויה

      * מאזן הדרבים בליגה: 51 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 54 תוצאות תיקו.

      * מכבי תל אביב הפסידה רק דרבי אחד מ-17 האחרונים (ליגה וגביע הטוטו).

      * דרבי הליגה האחרון שמכבי תל אביב אירחה היה גם הוא במחזור החמישי לפני שנתיים, ואז הצהובים השוו את ניצחון השיא שלהם מ-1970 עם 0:5 מוחץ.

      * הדרבי האחרון שהפועל תל אביב ניצחה כאורחת היה ב-27 בנובמבר 2011, אז מריו פצ'אלקה, אלרואי כהן ושי אבוטבול כבשו ב-1:3 מול שער מצמק של ברק יצחקי.

      * שרן ייני, דור מיכה ואלירן עטר פתחו אז בהרכב מכבי תל אביב, עומר דמארי הוא השריד היחיד מהרכב הפועל.

      * מכבי תל אביב ברצף של 10 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 12234

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully