וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע: רמי גרשון וסומא מחוץ לסגל. גם מזרחי ביציע

30.9.2018 / 16:18

רוטן תירגל הרכב זהה לזה ששיחק מול מכבי תל אביב והחזיר את קהת לסגל על חשבון הבלם. הגינאי שוב ביציע: "אינו בכושר גופני מלא". גם מזרחי שאמור לעזוב בינואר נותר מחוץ לסגל

מחזור 5הסתיים01/10/2018
מכבי חיפה
    0
      הפועל באר שבע
      צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

      מכבי חיפה

      פרד רוטן תירגל באימון לקראת הפועל באר שבע (שני, 20:00, ספורט 4) הרכב זהה לזה שפתח מול מכבי תל אביב. הוא ערך במהלך האימון מספר שינויים, אך ההרכב שפתח מול הצהובים תורגל לאורך רוב האימון. "גם אם מחר יחליט אחרת, הוא לא יעשה יותר משינוי אחד", העריכו במועדון. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה וצריך להמשיך כך", היה המסר שהעביר לשחקנים. המשמעות: מיכיל קראמר יפתח בחוד כשהבלמים יהיו אליסון דוס סנטוס ואטיין ריינן.

      המאמן פירסם את הסגל לשחקנים וההפתעה שעולה ממנו היא ההחלטה להדיח את רמי גרשון מהסגל, כשגם סיידובה סומא, שהגיע לפני כשבועיים, נמצא שוב מחוץ ל-18, בדיוק כמו מול מכבי תל אביב. "בצוות המקצועי התקבלה החלטה שלא לזמן את סומא לסגל מאחר והוא אינו בכושר גופני מלא ובכדי שיהיה מוכן כראוי למשחקים הבאים. סומא זוכה לתכנית אימונים מיוחדת. ההחלטה הגיעה גם ממנו, הוא מעדיף להיות מוכן לפני שיחזור לסגל", נמסר ממכבי חיפה. בנוסף, אופיר מזרחי, שבשני המשחקים האחרונים ישב ביציע, לא נכלל בסגל אף הוא ונראה שהוא מתקרב לקראת עזיבה בינואר. מי שיחזור לסגל הוא רועי קהת. יש לציין כי לירוקים יש בלם בסגל, עאיד חבשי, ונראה שההדחה להדיח את גרשון נובעת מכך שלרוטן אין צורך בשני בלמים על הספסל.

      חלוץ הירוקים, מוחמד עוואד, שהחל את העונה בצורה טובה באופן אישי אמר לאתר הרשמי: "אני מרגיש טוב מבחינת היכולת האישית אבל זה פחות חשוב, הדבר החשוב זה הקבוצה. אנו פוגשים מחר קבוצה חזקה מאוד שהיא גם אלופת המדינה. למרות התוצאות האחרונות שלהם, יש להם סגל חזק מאוד ואני מקווה שנצליח לשמח את הקהל הביתי שלנו, לאחר השבוע האחרון שלא היה מוצלח מבחינתו".

      עוואד התייחס לגמר גביע הטוטו, בו הפסידה הקבוצה למכבי תל אביב ביום רביעי האחרון ואמר: "הפסד מבאס מאוד. רצינו לנצח ולזכות בגביע, בטח שמדובר במשחק נגד מכבי תל אביב. השאיפה שלנו היא לנצח בכל משחק ואנחנו עושים הכל כדי לשמח את הקהל שלנו, לצערי זה לא קרה". החלוץ הוסיף: "למרות שהתוצאות פחות טובות, לדעתי אנו משחקים טוב כקבוצה. אני בטוח שגם התוצאות ישתפרו בקרוב ואני מקווה שהקהל שלנו ימשיך לדחוף אותנו, הם הכוח שלנו ואנחנו צריכים אותם איתנו".

      מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      "בטוח שהתוצאות ישתפרו בקרוב". מוחמד עוואד/ברני ארדוב

      הפועל באר שבע

      אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, בהפועל באר שבע שנמצאת מתחת לקו האדום מקווים להשיג ניצחון דווקא על מכבי חיפה. בקבוצה החליטו למרות הבטחות שלא לכלול את בן שהר בסגל. ברק בכר שינה מספר פעמים את ההרכב באימון המסכם, אבל נראה כי חוליית ההגנה, שתכלול את בן ביטון, שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד ומיהאי קורהוט, סגורה. ההתלבטות היא בעיקר בנוגע לשחקני הקישור, אך ההערכה היא שחנן ממן יקבל את הקרדיט ב-11 וחן עזרא יועדף על פניו של דיא סבע.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
      עשוי לפתוח. חנן ממן/ברני ארדוב

      טריוויה

      * המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:19 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

      * מאז 1991 (ניצחון באר שבעי 2:3 אחרי 0:2 לירוקים) הקבוצה מבירת הנגב ניצחה את מכבי חיפה בחוץ רק פעמיים: 0:1 במרץ 1997 משער של לירון בסיס ו-0:1 באפריל 2017 משער של אנתוני וואקמה.

      * הפועל באר שבע בפתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 2012/13, אז השיגה את הניצחון הראשון רק במחזור החמישי.

      * היא גם האלופה שפתחה את העונה הכי גרוע מבין כל אלופות היבשת עם מאזן של 3 מ-12 בלבד. האלופה הישראלית הקודמת שזה קרה לה הייתה בית"ר ירושלים ב-1993/94 (ניצחון ושלושה הפסדים) ולפניה הפועל תל אביב ב-1987/88 (ניצחון בכורה במחזור החמישי).

      * גיא חיימוב יפגוש את הפועל באר שבע לראשונה מאז הפרידה. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ושמר על שער נקי ב-21 מ-40 משחקי הליגה במדיה.

      * ז'ורז' מאנג'ק כבש ארבעה שערי ליגה בכל הקריירה שלו. במכבי חיפה כבר יש לו שניים, ולראשונה עשה את זה במשחקים עוקבים.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 19431

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully