וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איינבינדר החולה בספק לסכנין, טל בן חיים תורגל בהרכב

22.9.2018 / 21:33

הקשר לא התאמן ובספק למשחק ביום שני. הבלם הוותיק חזר לאימונים וצפוי לפתוח לצד טל כחילה. כל הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי נמכרו ובטדי צפויים להיות 20 אלף צופים

צילום ועריכה: קובי אליהו

טל בן חיים, שחש רגישות בשריר ולא התאמן סדיר ביומיים האחרונים, ערך היום (שבת) אימון מלא ואף תורגל בהרכב בית"ר ירושלים לקראת המשחק מול בני סכנין ביום שני (21:00, ספורט 5). במידה שבן חיים יעבור את האימון המסכם בשלום, הוא צפוי לפתוח בהרכב לצידו של טל כחילה. שינוי נוסף בהגנה יהיה בעמדת המגן הימני, כאשר בשלב זה ישנה התלבטות בין דוד קלטינס לעוז ראלי וביומיים האחרונים קלטינס מתורגל.

האכזבה מגיעה מכיוונו של דן איינבינדר החולה, שלא התאמן היום ובספק למשחק. מחר בבוקר יבינו בבית"ר בדיוק מה מצבו ובאם יוכל להשתתף באימון המסכם.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
הפועל תל אביב וקרית שמונה נפרדו ב-0:0 חלש
אשדוד סחטה 1:1 בחוץ מול הפועל רעננה

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עד שמישהו שם הכניס אנרגיות. איינבינדר/ברני ארדוב

עד עתה הבטיחו מקומם בטדי 15 אלף איש. זאת הפעם הראשונה שבמשחק של בית"ר נגד סכנין הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי אוזלים במכירה מוקדמת. בבית"ר עבדו על מכירה מוקדמת אגרסיבית ואף הורידו את מחירי הכרטיסים על מנת למנוע מצב בו ביום המשחק יהיה לחץ גדול על הקופות. מעבר לכך, בבית"ר ימשיכו בשיווק המשחק גם הערב ומחר עם פרסום סרטונים לקראת המשחק וההערכה היא כי קרוב ל-20 אלף איש יגיעו לטדי במוצאי חג סוכות.

לפני המשחק צפוי להיערך טקס לכבודם של קלאודמיר והמאמן בני בן זקן. הקשר הברזילאי שיחק בבית"ר בארבע השנים האחרונות והיה אחד מעמודי התווך שלה. בן זקן שימש כמאמן הקבוצה בעונה שעברה, עונה בה נאבקה על האליפות והגיעה לגמר הגביע.

טל בן חיים בלם בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אמור לחזור להרכב. בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully