וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל חיפה: מכה להפועל חיפה? תמאש ומלול נפצעו באימון המסכם

23.9.2018 / 13:05

רק מחר בבוקר יתברר האם השניים יעמדו לרשות קבוצתם נגד הפועל חדרה (18:45, 5+ לייב), מיטרבסקי ומשפתי בכוננות. אז'ובל צפוי לפתוח בחוד, קלינגר: "חדרה לא סתם נמצאת בצמרת"

מחזור 4הסתיים24/09/2018
הפועל חדרה
  • לוסיו (86)
  • זייד (90)
0
    הפועל חיפה
    גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה מול יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    מיטרבסקי בכוננות. גבריאל תמאש/ברני ארדוב

    הפועל חיפה

    מכה להפועל חיפה? באימון המסכם שנערך היום (ראשון) לקראת הפועל חדרה נפצעו המגן הימני דור מלול והבלם גבריאל תמאש. השניים בספק, ורק מחר בבוקר יתברר לצוות המקצועי האם הם יעמדו לרשותו. אם לא יהיו כשירים, ריסטו מיטרבסקי נמצא בכוננות לעמדת הבלם. בנוגע לעמדת המגן הימני - לירן סרדל עשוי לפתוח בעמדה הזאת, ואם כך יקרה, גיא משפתי יפתח בסופו של דבר כמגן שמאלי. בקישור, גל אראל תורגל על חשבונו של רסמוס סויסטדט שהציג משחק פחות טוב מול בית"ר ירושלים. בהתקפה תורגל אלי אלבז לסירוגין עם בן אז'ובל, כשהאחרון מקבל עדיפות.

    אחרי שצברו ארבע נקודות בשלושה מחזורים, בהפועל חיפה יודעים שמעידה נוספת מול הפועל חדרה תגביר את הלחץ סביב הקבוצה. ניר קלינגר התייחס למשחק מחר ואמר: "אנחנו מתכוננים למשחק חוץ קשה מול קבוצה שלא במקרה נמצאת בצמרת. עד עכשיו כל הקבוצות שלקחו את חדרה כמובן מאליו ניגשו לא נכון למשחק ואנחנו מקווים להיות שונים בעניין הזה ואנחנו מתייחסים אליו כמשחק חוץ קשה ומתכוננים בהתאם. אנחנו מאמינים ביכולת של השחקנים שלנו לעשות משחק טוב ונחוש ולהבין שחדרה לא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת".

    הפועל חדרה

    מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, לא צפוי לערוך שינויים ב-11 שיפתחו מחר מול הפועל חיפה. המאמן היה מרוצה מהיכולת של שחקניו נגד מכבי פתח תקוה ואף זכה למחמאות מאנשי פתח תקוה לאחר המשחק. בחדרה אופטימיים ומאמינים כי יוכלו להשיג 3 נקודות גם מחר. אחד השחקנים אמר: "אם היו אומרים לנו בקיץ שנהיה במצב הזה אחרי מחזור שלישי זה היה נראה הזוי, אבל אנחנו באמת טובים ואם נמשיך ככה אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

    טריוויה

    * אחרי שלושה מחזורים, הפועל חדרה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הייתה בפיגור אפילו דקה אחת.

    * הפועל חיפה לא ניצחה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל.

    * עלי חטיב, קשרה של הפועל חדרה, כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל במדי הפועל חיפה בפברואר 2012 (לרשת הפועל פתח תקוה). סך הכול יש לו 10 שערים בליגה הבכירה, אבל האחרון היה באפריל 2013.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 3000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully