וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "יש התרגשות גדולה בעיר, הציפיות הן להגיע לשלב הבתים"

20.9.2018 / 19:20

עירוני נס ציונה תפתח מחר (ו', 16:00, 5+) את דרכה במוקדמות היורופקאפ כשתארח את סודרטליה השבדיתה במשחקה הראשון אי פעם באירופה. המנכ"ל נרגש: "אנחנו חווים את כל זה פה בפעם הראשונה"

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה עם המנכ"ל מאיר טפירו, טל דן. דני מרון
מתכוננים ליום ההיסטורי. טפירו, זילברשטיין וטל דן/דני מרון

עירוני נס ציונה תארח מחר (שישי, 16:00, ספורט 5+) במסגרת שלב המוקדמות הראשון של היורופקאפ את סודרטליה השבדית, במה שיהיה משחקה הראשון אי פעם במסגרת אירופית, כאשר משחק הגומלין יתקיים בשבוע הבא בשבדיה.
הנהלת הקבוצה קיבלה לא מעט מסרים מהאוהדים שבכוונם להגיע ולתמוך במשחק הבכורה של הקבוצה, ונרגשים לקראת המשחק. מדובר גם באתגר כלכלי: כל משחק באירופה יעלה לקבוצה כ-80 אלף שקלים, כאשר מנהלת הליגה תתמוך ותעניק לקבוצה כ-50 אלף שקלים עבור כל משחק.

מאיר טפירו מנכ"ל הקבוצה אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "יש התרגשות גדולה בעיר. זו פעם ראשונה שמשחקים באירופה וזו קפיצת מדרגה. הציפיות הן לעבור לשלב הבתים, זו המשימה הראשונה. וגם לעבוד כמערכת בשני משחקים בשבוע, לארח קבוצות ולעמוד בסטנדרטים של פיב"א. ההיערכות השונה? יש נסיעות , טיסות, להכין את האולם לסטנדרטים של פיב"א, להכין קבוצה לשני משחקים באירופה, אנחנו חווים את כל זה פה בפעם ראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully