וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "מעט שחקנים היו מסרבים לברצלונה, אני ברמה של מסי ורונאלדו"

כוכב אתלטיקו ערך ראיון נרחב והסביר מדוע אמר לא לבארסה בקיץ: "זה מוכיח כמה אתלטיקו והמאמן שלה גדולים". על המועמדים לתואר שחקן השנה של פיפ"א: "חבל שאין נציג לאלופת העולם"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שנה חלומית. אנטואן גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד פתחה את העונה בצורה לא טובה ובמחזור החולף היא ניצלה בעור שיניה מהפסד ביתי מדהים לאייבר. אולם, על גריזמן עברה שנה חלומית שבמהלכה הוא זכה כמובן במונדיאל וגם הציג יכולת מצוינת אשתקד במדי אתלטיקו מדריד וביסס את מעמדו כאחד השחקנים הטובים בעולם.

גריזמן נשאל על כך שהוא אמר במספר מקרים על כך שהוא רוצה "לאכול מאותו שולחן של מסי ורונאלדו" וענה: "אני כבר עושה את זה, אני ברמה שלהם ואני יודע ששחקנים נוספים יעשו זאת בעתיד. אבל אני גם יודע שאני יכול להשתפר. אני רוצה לנצח ואני רוצה להמשיך ככה, לשחק באותה הדרך".

החלוץ הצרפתי היה כבר בדרך לברצלונה שחיזרה אחריו נמרצות, אך החליט להישאר באתלטיקו ואמר על כך: "לסרב לברצלונה זה משהו שמעט שחקנים היו עושים, אבל זה גם מוכיח כמה אתלטיקו מדריד גדולה, כמה צ'ולו (דייגו סימאונה) והחברים שלי גדולים. אם הם לא היו כאלה, הייתי עוזב אבל אני בוטח במאמן ובמועדון. אני רוצה לעזור להם לצמוח ואני בוטח בהם שהם יגרמו לי גם לצמוח ולהתפתח. אנחנו עוזרים אחד לשני והכל אפשרי במועדון הזה".

על כך שהוא לא מועמד לתואר שחקן השנה של פיפ"א (רונאלדו סלאח ומודריץ' הם המועמדים הסופיים), אמר: "אני לא יכול לעשות יותר מדי לגבי זה. זה פרס של פיפ"א וחבל שאין אף אלוף עולם שמועמד לתואר הזה. עשינו מונדיאל מדהים וכל הסגל ראוי לתואר. אמבפה, וראן, קאנטה.. אני חושב שכדור הזהב הוא יותר יוקרתי, יותר היסטורי ויש עוד שלושה חודשים לתת הכל ונראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully