וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שסכנין הבהירה שלא ישוחרר: נתניה במכבש לחצים על פיראס מוגרבי

16.9.2018 / 8:37

הקבוצה מעיר היהלומים תגיש הצעה משודרגת על הקשר, ובמקביל שחקניה מפעילים עליו לחץ לעבור. אכזבה מהתיקו מול הפועל תל אביב: "אנחנו לא יודעים להרוג משחקים. היינו עדיפים עליהם בהרבה"

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
נתניה מתעקשת. מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין התאכזבו מאוד משער השיוויון שספגו בתוספת הזמן מול הפועל תל אביב. "אנחנו לא יודעים להרוג משחקים", אמר שחקן בקבוצה אחרי ה-1:1. "זה משחק שהיה צריך להיות עם גארבג' טיים. היינו עדיפים בהרבה ולא ניצחנו. זה מתסכל". מהראן ראדי וקלאודמיר הציגו יכולת טובה וקיבלו שבחים, אבל רוב השחקנים נראו עצבניים מאוד, בעיקר מחמוד קנדיל שרשם משחק מצוין אך סבל מטעויות בהגנה בדקות הסיום.

בסכנין הבהירו לפיראס מוגרבי שכבש אתמול שלא ישחררו אותו למכבי נתניה, אך היום תיעשה פנייה נוספת של נתניה עם הצעה משודרגת. לא מעט שחקנים של נתניה מפעילים לחץ על מוגרבי לעשות הכל כדי לעבור. בסביבת השחקן הבהירו שהיום יתברר סופית אם יישאר בסכנין או יעבור לקבוצה בה התחיל את קריירת הבוגרים שלו.

ההחלטה להעלות את מוגרבי מהספסל אמש התקבלה בשיתוף פעולה איתו. מוגרבי בילה את מרבית הפגרה בטיפולים בספרד ולכן מראש הוחלט שישחק רק מחצית אחת. בני בן זקן רצה לפתוח עם השחקן ולהחליפו במחצית, אלא שמוגרבי העדיף להיכנס דווקא כמחליף כדי לשנות את המשחק, מה שאכן קרה. מוחמד גדיר זכה למחמאות והוא צפוי להתחיל לקבל קרדיט גדול יותר כבר במשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully