וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: שחקני בית"ר יענדו סרטים שחורים לזכר הנרצח בפיגוע

גורש ושיימן יערכו בכורה במדי הירושלמים, גם צעירי צפוי לפתוח במשחק החוץ (ב', 21:00, ספורט 5). ורמוט אמור לחזור להרכב של מחזיקת הגביע, אלבז תורגל בחוד, התלבטות לגבי הקישור

מחזור 3הסתיים17/09/2018
הפועל חיפה
  • גינסארי (29)
  • אז'ובל (66)
  • אז'ובל (67)
2:2
  • (40) ורד
בית"ר ירושלים
מערכת וואלה!

הפועל חיפה

6,500 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) על פי החלוקה הבאה: 2,700 מנויים ועוד 3,200 כרטיסים שרכשו אוהדי בית"ר במכירה מוקדמת. ניר קלינגר ישחק עם שני בלמים. הוא תרגל באימון המסכם את חוליית ההגנה ואת ההתקפה אך לא את חוליית הקישור. רסמוס סיוסטדט וגילי ורמוט אמורים לפתוח, כשעדיין לא ברור מי השניים שיהיו לצדם. ריסטו מיטרבסקי תורגל בהרכב השני לאורך כל האימון ולא יפתח. מי שלא יהיה בסגל הוא רועי שוקרני, שמחר בבוקר יתברר האם יעבור לבני יהודה.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל חיפה גילי ורמוט. ברני ארדוב
צפוי לפתוח. גילי ורמוט/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון לא תרגל הרכב גם באימון המסכם ונראה כי הוא רוצה לשמור על מתח בין השחקנים בכל הקשור ל-11 שיפתחו. עדיין, ההערכה היא כי דן איינבינדר יפתח בהרכב ואילו ערן לוי יירד לספסל בהרכב מאוזן יותר עם שלישיית קישור. בנוגע לחוליית ההגנה, נראה כי המאמן מתלבט עם מי לפתוח מבין טל בן חיים, טל כחילה ומיקי סירושטיין. דוד קלטינס חזר לאימונים מלאים, אך ישוב לסגל רק במשחק הבא. מי שחתם היום לעונה אחת הוא עוז ראלי. הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו נחת אתמול והגיע לבית וגן. ההערכה היא כי יהיה כשיר בעוד כחודש. בית"ר עדיין מחפשת חלוץ ובודקת כמה אופציות.

לבקשת בעלי הקבוצה משה חוגג ממנהלת הליגות, שחקני בית"ר יעלו עם סרטים שחורים על מדי המשחק, לזכרו של ארי פולד שנרצח בפיגוע הטרור בצומת הגוש.

עוד באותו נושא

דיווחים חיים מהחלון: קאיו סיכם עקרונית בהפועל ת"א. שוינפלד ושהר יחליפו קבוצות?

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר עם משה חוגג. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
צפוי לפתוח כבר מחר. איינבינדר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טריוויה

* עד כה היו 82 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 27:31 בניצחונות ועוד 24 משחקים הסתיימו בתיקו.

* שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעונה שעברה, והפועל חיפה ניצחה רק פעם אחת, אך במשחק החשוב מכולם - 1:3 לאחר הארכה בגמר הגביע.

* בית"ר ירושלים, שאיבדה במחזור הקודם את רצף 43 המשחקים בהם הבקיעה, נותרה הקבוצה היחידה ששחקניה לא כבשו העונה. השער היחיד שלה הוא עצמי של ז'והאן מרסיאל.

* בתוספת חמשת המחזורים של סיום העונה הקודמת, בית"ר ירושלים סופרת שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון וסך הכול 12 משחקים רשמיים ללא ניצחון.

* הפעם האחרונה שבית"ר פתחה עונה עם שלושה הפסדים הייתה בעונת 2010/11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully