וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל חדרה: סאבו, ערן לוי וסילבסטר בהרכב של גיא לוזון

המאמן יציב את הקשר הסלובקי כמגן ימני, בעוד בן ארצו יצטרף לערן לוי בהתקפה (שני, 20:30, ספורט1). העולה החדשה חולמת על הפתעה, מתאוס: "גם לפני הפועל תל אביב לא נתנו לנו סיכוי"

צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: תומר לוי

בית"ר ירושלים

במועדון מקווים להתחזק עד תחילת השבוע הבא במגן שמאלי ושוער. סאול, מגן לה קורוניה, ינחת הלילה לבדיקות רפואיות. לגבי עמדת השוער, נבדקת מועמדותו של וינסנט אניימה ששוחרר מליל והפך לשחקן חופשי. גם שמו של אופיר מרציאנו עלה על הפרק. גיא לוזון מקווה להשיג נקודות ראשונות לפני הפגרה, במשחק הליגה הראשון של בית"ר בטדי העונה. ערן לוי תורגל וצפוי לפתוח מחר (שני, 20:30, ספורט1) יחד עם יקוב סילבסטר. אריק סאבו יוצב בעמדת המגן הימני ורק לאחר המשחק יצטרף לנבחרת סלובקיה, לאחר שקיבל אישור מיוחד ממאמנו. גם אפונסו טיירה ימשיך ב-11.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפעם הוא יתחיל את המשחק ב-11. ערן לוי/ברני ארדוב

הפועל חדרה

אחרי שהפתיעה את הפועל תל אביב, העולה החדשה מאמינה בכוחה לחזור עם נקודות גם מטדי. המאמן ניסו אביטן יחסר שוב את הקפטן יעקב אבבה הפצוע, גם ירין פרץ לא כשיר ומקס גרצ'קין בספק, כך שיהב גורפינקל עשוי לערוך בכורה בעמדת המגן השמאלי בעוד וויסאם רבאח או יונתן לוי צפויים לפתוח במרכז ההגנה לצד דויד מתאוס. הבלם הספרדי אמר: "אנחנו מגיעים לירושלים בדיוק כמו שהגענו למשחק הראשון - אין עלינו שום לחץ. אנחנו קבוצה קטנה, אבל יודעים למה אנחנו מסוגלים ומאמינים שאפשר לנצח. גם לפני הפועל תל אביב לא נתנו לנו סיכוי". המאמן אביטן הוסיף: הציפיות שלי הן שנגיע ונוכיח שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בליגת העל. אני רוצה שנגיע ונעשה את העבודה, ונראה שאנחנו יכולים לשחק כדורגל, שאנחנו בליגה הנכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דויד מתאוס שחקן הפועל חדרה מביט על דודו ביטון שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"אין עלינו שום לחץ". דויד מתאוס, בלבן/לירון מולדובן

טריוויה

* בית"ר ירושלים פתחה גם את העונה הנוכחית עם שער, כך שהרצף שלה עומד כבר על 43 משחקי ליגה רצופים בהם כבשה. מדובר בשיא ליגה שממשיך להתארך וגם ברצף הפעיל הטוב באירופה.

* בתוספת חמשת המחזורים של סיום העונה הקודמת, בית"ר ירושלים סופרת שישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

* אם תפתיע גם בטדי, הפועל חדרה תהיה העולה הראשונה מאז הפועל ראשון לציון ב-2011/12 שפותחת עונה עם שני ניצחונות. ראשון לציון, אגב, ירדה בסיום אותה עונה בחזרה לליגה הלאומית.

* בית"ר לא פתחה עונה עם שני הפסדים מאז 2010/11, אז נוצחה בכל שלושת המחזורים הראשונים.

* בעונת השיא שלה, כשסיימה במקום השביעי בעונת 1974/75, הפועל חדרה גם הגיעה לחצי גמר הגביע והפסידה 2:1 בהארכה לבית"ר ירושלים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: טדי
קהל: 10000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully