וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק סאבו צפוי להחמיץ את המשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל חדרה

29.8.2018 / 10:31

הקשר זומן לנבחרת סלובקיה, שתפגוש את דנמרק ביום רביעי, יומיים בלבד אחרי המשחק בטדי. אחרי תקופה ארוכה, סאבו הוא השחקן היחיד בקבוצה מהבירה שקיבל זימון לנבחרת לאומית

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

אריק סאבו בספק למשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל חדרה. הקשר זומן אתמול (שלישי) לסגל של נבחרת סלובקיה לצמד המשחקים שלה נגד דנמרק (ידידות) ואוקראינה (ליגת האומות). המשחק של הקבוצה מהבירה נגד חדרה יתקיים ביום שני, בעוד זה של סלובקיה נגד דנמרק ייערך ביום רביעי. המשמעות היא שאם הסלובקים יתעקשו שסאבו יגיע להתכנסות של הנבחרת, הוא צפוי להחמיץ את משחק הליגה.

אחרי תקופה ארוכה בה שחקנים של בית"ר ירושלים נכללו בסגלי הנבחרות, סאבו היה אתמול היחיד שקיבל זימון. טל כחילה, עידן ורד, טל בן חיים וערן לוי, שבשנה האחרונה היו חלק מהסגל, נותרו הפעם בחוץ.

סאבו שפתח בהרכב בתבוסה 4:1 למכבי פתח תקוה, הוסט במחצית השניה לעמדת המגן הימני. המאמן גיא לוזון תכנן להמשיך לתפקד אותו בחוליית ההגנה גם במשחק הקרוב, אבל על פי חוקי פיפ"א, קבוצות מחויבות לשחרר את השחקנים שלהן לכל הפחות יומיים לפני משחקי נבחרת. ייתכן שבבית"ר ינסו ליצור קשר עם ההתאחדות הסלובקית ולבקש שסאבו יישאר למשחק ביום שני ורק אחריו ימריא למולדתו.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: תקציב המועדון אושר ועומד על 47 וחצי מיליון שקל
חוגג ואבו יונס נפגשו וידרשו: לאפשר קהל חוץ במשחקים בין בית"ר לסכנין
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו. ברני ארדוב
בית"ר תבקש מההתאחדות הסלובקית ארכה? סאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully