וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק 6

רחביה ברמן

5.12.2002 / 16:38

בעקבות פניית וואלה! ספורט, שלחה מועצת הכבלים והלוויין מכתב לחברת יס ובו הודעה שיש הפרה לכאורה. ליס שבוע להגיב. דוברת יס: עדיין לא קיבלנו, נגיב לאחר שנקרא. ניפגש בעוד שבוע

תקציר הפרקים הקודמים: חברת יס משכה לקוחות להתחבר אליה תחת ההבטחה "אצלנו תראו את הליגה האיטלקית". רבים אכן התפתו ועשו מנוי בלוויין, רק כדי לגלות שלא ליגה ולא נעליים. צופים רבים פנו ליס בתלונה, אולם נדחו בטענה שהחברה לא הבטיחה דבר.

מכיוון שאנחנו זכרנו אחרת, ומכיוון שיס סירבה בתוקף לשקול פיצוי לגולשים שהרגישו מרומים, הזמנו את הגולשים לעזור לנו למצוא איזו שהיא הוכחה מוצקה לכך שדבריה של יס עומדים בסתירה לאמת.

הזמנתנו נשאה פרי כשהגולש אלכס איידלמן מאשדוד שלח לנו עותק של מגזין Yes ברוסית מחודש נובמבר 2002 ובו מופיע, בלוח הערוצים, הכיתוב הבא: "פוקס ספורטס: ערוץ ספורט אמריקאי. שידורים ישירים מליגות הכדורגל של אנגליה ואיטליה".

שלחנו צילום של העמוד למר דן ולדמן, סגן יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, והוא מסר לנו היום כי ראש אגף הפיקוח במועצה התרשם, בעקבות פניית וואלה! ספורט ועל סמך אותו לוח ערוצים במגזין ברוסית, שאכן יש כאן לכאורה הפרה של הכללים מצד יס ועבירה של הטעיה.

המועצה שלחה ליס מכתב המודיע שיש הפרה לכאורה ומבקש את תגובתה. יס קיבלה שבוע ימים להגיב, כך שאנחנו נחזור אליכם בעוד שבעה ימים עם עדכון נוסף.

ליבי צ'יפסר, דוברת יס, מסרה שבחברה טרם קיבלו את המכתב ולכן אין באפשרותה להגיב. לא הופתענו, והבטחנו להשתמע שוב בשבוע הבא. אז עד שיהיו לנו פרטים נוספים - אריוודרצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully