וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים: בניון יפתח בכנף, הקהל הירושלמי בטירוף

בניון כשיר למשחק מול האקסית (ב', 20:30, ספ'1), גיא לוזון מתלבט אם להציב את אריק סאבו כמגן ימני. אלישע לוי התייחס לערן זהבי: "הוא לא יהיה קפטן, אבל ראוי לחזור לנבחרת ישראל"

מחזור 1הסתיים27/08/2018
מכבי פתח תקוה
  • כהן (22)
  • בניון (51)
  • קאניוק (59)
  • בריבו (90)
1:4
  • (68, גול עצמי) מרטיאל
בית"ר ירושלים
צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה

יוסי בניון כשיר למשחק מחר (שני, 20:30, ספורט1) ויפתח כשחקן כנף מול קבוצתו הקודמת. גידי קאניוק יוצב במרכז השדה לצד רומאריו פירס ודידייה ברוסו, כשבחוד יהיה לידור כהן.

אלישע לוי ונאור פסר ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. לוי נשאל על היעדים של הקבוצה ואמר: "אם נשיג את היעדים שלנו אהיה מרוצה. כשהקבוצה לא שלמה לא ריאלי לדבר על מיקום. אנחנו רוצים להימנע ממאבקי תחתית ולשחק כדורגל חיובי. רוצים להיות קבוצה שמקדמת צעירים ברוח המועדון".

על חזרת זהבי לנבחרת אמר: "ביום שקרה מקרה זהבי, אמרתי שזהבי עשה טעות חמורה, הושעה ואז עשה עוד טעות כשמיהר לפרוש. הוא שחקן מצוין, ברגע שהוא מתנצל אי אפשר לוותר על שחקן כמו זהבי. נבחרת ישראל היא הדבר הכי חשוב לכולם. הוא מחויב מאוד. הם לקחו את ההחלטה הנכונה. זהבי לא יהיה הקפטן, אבל הוא ראוי לחזור לסגל".

נאור פסר הוסיף: "הבסיס נשאר העונה וזה כבר טוב. אני מקווה שזה יילך וישתפר. היינו קבוצה חדשה לגמרי בעונה שעברה. יש העונה יותר שקט סביב הקבוצה. זה התחיל בבלאגן, עם קובי רפואה שעזב. זה היה פחות מסודר. העונה התחלנו טוב, אני מקווה שנביא את זה לליגה. כל משחק בליגה זה מלחמת עולם".

"אני מרגיש טוב ואלישע נותן לי את כל הביטחון. את העונה שעברה אני רוצה למחוק מהזיכרון, בקושי הייתי כשיר", הוסיף המגן. "העונה אני רוצה להיות בריא ולהחזיר במגרש. אני מרגיש שאני צריך להוביל את הקבוצה. יש כאן שחקנים צעירים וותיקים, כמו יוסי וסיבוק, ושחקנים שעברו משהו כמו לידור. התפקיד שלנו הוא לכוון את הצעירים".

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
פותח עונה חדשה בקבוצה חדשה. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים

יותר מ-6,000 אוהדי בית"ר רכשו כרטיסים למשחק פתיחת העונה והצפי הוא ל-8,000 צהובים-שחורים שיגיעו לאצטדיון המושבה בפתח תקוה. בבית"ר יודעים שהקבוצה עדיין לא מוכנה ובונים על תמיכת הקהל שיאזן זאת, לפחות בפתיחת העונה.

גיא לוזון עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע להרכב, ומתלבט בעיקר אם לפתוח עם אריק סאבו כמגן או כקשר. אם סאבו יפתח כקשר, מתן פלג ישחק כמגן ואם הסלובקי יפתח כמגן, אור אינברום יפתח בכנף כאשר בקישור יוצבו רק אופיר קריאף ואפונסו טיירה. כך או כך, ערן לוי לא צפוי לפתוח.

עוד באותו נושא

עידן ורד בראיון: "היינו צריכים להתערב כשקרה מה שקרה עם בניון"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
לא מתוכנן להרכב. ערן לוי/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון

טריוויה

* מכבי פתח תקוה אמנם ניצחה 1:3 בגביע הטוטו בשבוע שעבר, אבל שבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות היו בשליטת בית"ר ירושלים, שניצחה בחמישה וסיימה עוד שניים בתיקו.

* שתי הקבוצות נפגשו גם במחזור הפתיחה בדיוק לפני 20 שנה, באוגוסט 1998, אז עופר שטרית וסרגיי טרטיאק קבעו 1:2 אחרי פנדל של ראג'יד בראנסי שהעניק יתרון למארחת.

* מפגש במחזור הפתיחה היה גם לפני שנתיים, כשגידי קאניוק קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-38 עם 2:2. כבשו לבית"ר: הקפטן הנוכחי עידן ורד ולידור כהן שהספיק מאז לחזור למכבי פתח תקוה.

* הרצף של בית"ר ירושלים יימשך גם אצל גיא לוזון? הקבוצה מהבירה כבשה בכל 42 משחקי הליגה האחרונים שלה (שיא לאומי) מאז ההפסד 2:0 להפועל באר שבע באפריל 2017.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלון יפת
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 9500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully