וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: ירדן כהן האריך חוזה, מנחם קורצקי שואף "להכניס את רוח המועדון"

23.8.2018 / 19:45

מגן הנבחרת האולימפית חתם על חוזה חדש עד 2021/22, המאמן אמר לקראת בני סכנין: "כל ההכנות שלנו בחודשיים האחרונים יתנקזו למשחק הזה. מאמין שתוך כדי תנועה גם נקבל ביטחון"

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל רעננה נערכת למשחק הפתיחה שלה בליגת העל מול בני סכנין בדוחא ביום ראשון, והיום (חמישי) הודיעה על הארכת חוזהו של ירדן כהן. מגן הנבחרת האולימפית, שמקבל הזדמנויות רבות בהרכב של הקבוצה מהשרון, האריך את חוזהו עד לעונת 2021/22.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל רעננה, ירדן כהן. מגד גוזני
יש המשכיות. ירדן כהן/מגד גוזני

המאמן מנחם קורצקי מגבש הרכב לקראת סכנין ואמר: "ראשית, זה מרגש לפתוח את העונה החדשה, אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק מאוד קשה מול סכנין, במגרש לא קל. כל ההכנות שלנו בחודשיים האחרונים יתנקזו למשחק הזה ולשם כיוונו, בתקווה שנחזור עם תוצאה טובה. זה לא יהיה קל, אבל אם נעשה את הדברים כמו שעשינו במשחקים האחרונים, נוכל לחזור עם הנקודות".

לגבי המטרות אמר קורצקי: "המטרות שלנו העונה הן קודם כל להכניס לשחקנים החדשים את רוח המועדון ואת תבנית המשחק שלי ולעזור להם להציג את היכולות שלהם. אני מאמין שתוך כדי תנועה גם נעשה תוצאות טובות ונקבל את הביטחון. נהיה קבוצה קשוחה וחזקה ונציג כדורגל התקפי ומהיר, וככל שנתקדם בליגה יהיו לנו מטרות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully