וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מודאגת למרות מבול ההחתמות: השחקנים לא בכושר, הזרים בערפל

22.8.2018 / 8:50

גם ההחתמה המשולשת לא מרגיעה את בית"ר, שיודעת ש"יש באזז, אבל עדיין אין קבוצה". חוסר הוודאות סביב קוויאר, ז'אורז'יניו וסאבו מטריד את השחקנים, וכך גם הכושר הלקוי. מגן שמאלי יצורף עד סופ"ש? ב-18:00: הצגת משה חוגג כבעלים

צילום: אבי כהן, עריכה: אורן אלבלק

בית"ר ירושלים השלימה אתמול (שלישי) יום עמוס לאחר החתימה הרשמית של ערן לוי, מאור בוזגלו ואפונסו טיירה. המגן השמאלי לורנס דה בוק, לעומת זאת, העדיף את הצעת אוסטנד הבלגית ונכון לעכשיו לבית"ר אין מגן שמאלי למחזור הפתיחה של ליגת העל נגד מכבי פתח תקוה ביום שני. בבית"ר כבר בודקים אופציות נוספות בעמדה זו ואמורים להגיש מספר הצעות עד סוף השבוע, בתקוה לסכם עם אחד המועמדים.

גם עמדת המגן הימני בסימן שאלה לקראת יום שני. אנטואן קונטה פצוע, וגיא לוזון מתלבט בין מתן פלג לאריק סאבו. כמו כן, המאמן עדיין לא החליט אם לפתוח עם שני בלמים או שלושה בשל הבעיות באגפים. מאור בוזגלו לא יעמוד לרשותו של המאמן בתקופה הקרובה כמובן, ועדיין לא ברור אם ערן לוי שהחל להתאמן רק לאחרונה עם הקבוצה יוכל לפתוח.

עוד בנושא

אתמול: ערן לוי, מאור בוזגלו ואפונסו טיירה חתמו בבית"ר
פורסמו מועדי המשחקים במחזור השני: בית"ר מול חדרה ביום שני
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

גיא לוזון, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון, מערכת וואלה!
"יש באזז, אבל עדיין אין קבוצה". גיא לוזון/מערכת וואלה!, דני מרון

בבית"ר אמרו אתמול: "יש באזז גדול, אבל עדיין אין קבוצה. יש לנו הרבה בעיות וצריך לשרוד את שני המשחקים הראשונים בתקווה שעד אחרי פגרת הנבחרת הסגל יושלם ודברים יתחברו. יותר מדי שחקנים לא בכושר, יותר מדי שחקנים העבירו את הקיץ עם הראש ברצפה, ורואים את זה. פשוט נצטרך לשרוד את התקופה הזאת, לנסות לצבור כמה שיותר נקודות בשיניים עד שהדברים יתחברו".

מצב הזרים בקבוצה ממשיך להיות סבוך. עתידם של קרלוס קוויאר, ז'אורז'יניו ואריק סאבו לא ברור, והשחקנים מתחילים לאבד סבלנות. "זאת עוד בעיה. יותר מדי שחקנים לא יודעים מה יהיה איתם, שומעים שהם בדרך החוצה, שומעים מהסוכנים כל מיני דברים", אמרו בקבוצה. "כרגע הכל בלגן אחד גדול, כי זה מועדון שרק לפני שבוע באמת התחיל את ההכנות לעונה".

היום תיערך מסיבת עיתונאים בה יוצג באופן רשמי הבעלים משה חוגג. כמו כן יוצג המנכ"ל החדש מוני ברוש. אלי אוחנה שישמש כיו"ר יהווה לסמכות הבכירה במועדון והשניים יעבדו בשיתוף פעולה. ברוש צפוי לצרף מספר בעלי תפקידים כדי לשדרג את המועדון בתחום המיתוג, השיווק והמדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully